---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۳ ب.ظ

۱

 نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه در دولت قبلی استخدام‌های بسیاری به صورت غیرقانونی صورت گرفته است دلیل نمی‌شود که این مسئله مانعی در برابر استخدام‌های قانونی باشد.
 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد صبح امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: در مراسم معارفه استاندار اردبیل مواردی از کمبودها و ضعف‌های استان اردبیل مطرح شد ولی تاکنون هیچگونه پیگیری و اقداماتی در آن زمینه‌ها انجام نگرفته است که انتظار داریم وزیر کشور به این خواسته‌ها پاسخگو باشند چرا که عدم پاسخگویی به خواسته‌های مردم بی‌احترامی به آنان تلقی می‌شود.
وی افزود: استان اردبیل در چند زمینه مهم نیازمند مساعدت و تخصیص اعتبار است که از جمله آنها برای مدیریت بحران استان اردبیل با توجه به زلزله‌خیز بودن منطقه در بعد انسانی و اعتباری باید نگاه ویژه‌ای صورت بگیرد. این نماینده مجلس ادامه داد: در چهار شهرستان استان اردبیل پایگاه مدیریت بحران وجود دارد ولی 6 شهرستان فاقد ساختمان مدیریت بحران هستند و موضوع دیگر تهیه بالگرد و امداد هوایی برای استان است که ضرورت ویژه‌ای دارد.
افضلی‌فرد تصریح کرد: تجهیز مکان‌های استقرار اضطراری، ‌اجرای سدهای معیشتی و مقاوم‌سازی منازل مسکونی روستایی از جمله مواردی است که نیازمند بسته‌های حمایتی دولت است.
وی گفت: تعدادی از بخش‌های استان اردبیل طبق امکانات و تجهیزات نیازمند این هستند که به شهر تبدیل شوند و در قانون این مطلب ذکر شده است ولی دولت فعلاً در این زمینه جوابگو نبوده است. نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استان اردبیل از جهت مبارزه با مواد مخدر نیازمند اعتبارات است که امنیت استان در قبال مواد مخدر و مبارزه و جلوگیری از این آسیب بر عهده وزارت کشور است. افضلی‌فرد ادامه داد: اگر استان را خطری تهدید کند این مردم هستند که اول از همه در صف مقدم قرار می‌گیرند ولی شاهد هستیم که در خصوص عمران شهری که در سال 92 هماهنگی آن برای تخصیص به عمل آمده بود برای شهرداری‌های مناطق محروم اعتبار صورت بگیرد که تاکنون این امر محقق نشده است.
 وی یادآور شد: اینکه در دولت قبلی استخدام‌های بسیاری به صورت غیرقانونی صورت گرفته است دلیل نمی‌شود که این مسئله مانعی در برابر استخدام‌های قانونی باشد. به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این نماینده مجلس در پایان سخنان خود گفت: اگر ظرفیت لازم برای جذب استخدامی‌های دولتی وجود ندارد باید از این پس تلاش کنیم تا ظرفیت‌های استخدامی و اشتغال خیل عظیم بیکاران در قالب تقویت واحدهای تولیدی صورت گیرد.

نظرات  (۱)

کار ما رو باش که دولتی که باید به عنوان قوه مجریه مجری قانون باشه اومده قانون رو زیر پا گذاشته! استخدام غیر قانونی!!!!!
http://www.hegzaco.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی