---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۳۵ ق.ظ


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: حکم استخدامی‌های استانداری اردبیل از اسفند ماه زده شده و از اول فروردین شروع به کار می‌کنند.

خبرگزاری فارس: استخدامی‌های استانداری از اسفند جذب دستگاه‌های دولتی می‌شوند مصطفی‌ افضلی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما از دولت خواستیم تا در بودجه سال 93 در قالب اصلاحیه‌ تامین اعتباری این استخدامی‌ها را انجام دهد اما قول دادند در لایحه بودجه سال 94 پیش‌بینی‌های لازم را در این زمینه انجام داده تا از اول فروردین‌ ماه یک‌هزار نفر از استخدامی‌های استانداری وارد دستگاه‌های اجرایی شوند.
وی ادامه داد: پنج هزار میلیارد تومان برای این کار اختصاص یافته و دولت نیز از این موضوع حمایت می‌کند و به هیچ وجه نباید این تامین اعتبار را مغایر با اصل 75 دانست چراکه این از اقدامات ضروری و اصول اساسی است که قطعا مورد توجه و خواست و مطالبه به‌حق است. نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در مورد درخواست رفع مشکل استخدامی نیروهای منابع طبیعی، ثبت‌احوال، اوقاف و برخی دیگر از نهادها تصریح کرد: در بحث استخدام‌ها بنده تنها نماینده‌ای بودم که بدون هیچ قید و بندی تنها با هدف حفظ منافع موکلانم ورود پیدا کردم و امیدواریم هر چه سریع‌تر مشکلات استخدامی در دستگاه‌های یاد شده برطرف شود.
افضلی‌فرد در مورد جذب نیروها در مجموعه‌های غیردولتی نیز افزود: ما از طریق صندوق توسعه ملی اجرای 18 طرح را پیگیر هستیم تا با عملیاتی شدن آن تعدادی از بیکاران جذب این مجموعه‌های تولیدی شوند. وی در مورد عملیاتی شدن قانون جامع معلولان عنوان کرد: رئیس جمهور مسئولیت اجرای قانون اساسی را به همراه قوانین مصوب بر عهده دارد و در این زمینه تضعیف شایسته نیست.
افضلی‌فرد تصریح کرد: اگر برخی از قوانین نیز ضعیف و یا دست و پا گیر هستند باید اصلاح آن‌ها انجام شود و به هیچ وجه ضعف در اجرای قوانین پسندیده و قابل قبول نیست که مسئولی بخواهد در این زمینه سهل‌انگاری کند.
 وی ادامه داد: بنده بحث اشتغال افراد معلول را نیز به جد پیگیری کرده و در این زمینه از دستگاه‌ها خواسته‌ام تا سهمیه معلولان را نیز در استخدامی‌ها در نظر بگیرند. سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس در مورد آخرین وضعیت سبلان پارچه گفت: ما با 2 شرط از برنده مزایده خواسته‌ایم تا هر چه سریع‌تر فعالیت این مجموعه را پیگیری کند که شرط اول پرداخت اجاره‌بهای یک ساله به حساب کارخانه و دوم فعالیت با ظرفیت اشتغالزایی کامل در جذب چهار هزار و 500 نفر است که هر 2 شرط را نیز برنده مزایده سبلان پارچه پذیرفته و به زودی این کارخانه با ظرفیت تمام فعالیت می‌کند.
لینک خبر

نظرات  (۱۲)

بنیاد شهید
سلام بچه ها من امروز به مرکز در تهران زنگ زدم خانم غیور بود 02142581469  گفت اونایی که در مناطق محروم میباشند احتمالا زیاد  امسال یا  فروردین 94 تامین اعتبار شوند
حالا نمیدونم اردبیل جز مناطق محروم است یا غنی
ولی به نظر خود من اردبیل جز مناطق مرحوم است اینو باید مسولان قبول کنند
۱۵ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۲ به آقا شاهین
آقا شاهین چه خبر از بنیاد شهید؟ اطلاع ندارید گزینش کی شروع میشه؟
با سلام
آقا شاهین ممنون از پیگیری شما.
درود بر شرف آقای افضلی فرد
ممنون آقاشاهین 
دوستان بیمه ایران اردبیل هم گزینش انجام نداده؟
کی اطلاع نداره
۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۵:۵۴ به شاهین از مازندران
ممنون شاهین جان ، زحمت کشیدی ، خیلی نگران این موضوع شده بودم .
طی تماس تلفنی که همین الان با آقای جباری خبرنگار فارس داشتم. ایشون فرمودند اون چند اداره ای که تو مصاحبه بهش اشاره شده . در رابطه با نیروهای شرکتی این ادارات هست که حدود سی نفر هستند. و اصلا  هیچ ارتباطی با استخدام استانداری نداره !
۱۵ آبان ۹۳ ، ۰۰:۲۹ شاهین به بنیاد شهید

تا اونجا که از مدیرکل منابع مالی بنیاد شهید تهران خبر گرفتم
ایشون درخواست ۱۹ میلیارد برای حدودا ۵۷۰ نفر از نیروهای قبولی خود بنیادکه در سراسر کشور هستند خبر داده
ایشون نامه زده به دفتر منابع انسانی ریاست جمهوری اقای نوبخت و دوستان برای بودجه ۹۴ که این مبلغو تخصیص بدن
حالا باید منتظر موند و دیدتا اخر اذر ماه و اوایل دی که بودجه تصویب میشه ایا تو بودجه ردیفی برای ما باز میکنن یا خیر!
.
.
.
.
.
.
یا کلا ایا بودجه ای برای این ۳۰ هزار نفر قبولی استانداری های سراسر کشور در نظر گرفته میشه
اگر برای سایر ادارات بودجه پیش بینی بشه برای بنیاد هم تصویب میشه مطمئن باش
و اگر ماجرای پارسال و قول توخالی در میون باشه که هیچ.

الله و اعلم

۱۵ آبان ۹۳ ، ۰۰:۰۰ شاهین به بنیاد شهید
نه منم فکرکنم اینها ادارتی هستن که در اردبیل حتی گزینش نرفتن و فقط در حد ارایه مدارک جلو رفتن
حتی منظور برای برخی نهاد دیگه به نظر من منظورش بنیاد شهید و.... باشد
دوستان اگه دراین مورد اطلاعاتی دارن دریغ نکنن
با تشکر از نماینده فعال و با دانش شهرمان، که تنها  مسئولی از استان هستند که از همان ابتدای بروز مشکل با قاطعیت پیگیر حل مشکل بوده و هیج وقت حرف از نا امیدی نزدند.  زحمات ایشان را فراموش نخواهیم کرد
۱۴ آبان ۹۳ ، ۱۲:۵۲ لطفا توضیح بدید
بچه ها من من اون قسمت از حرفهای آقای افضلی فرد رو که در مورد چند تا سازمان صحبت میکنه رو متوجه نشدم ، اینها رو بعنوان چند تا نمونه مثال زدند یا منظورشون اینه که این سازمانها برای استخدام مشکل دارند ، لطفا اگر متوجه شدید توضیح بدید .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی