---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱ ق.ظ

۰

یزد - ایرنا - نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید تلاش کنیم اشتغال آینده فرزندان شاهد و ایثارگر از طریق کارآفرینی خود آنان حل شود.


به گزارش روابط عمومی بنیاد شهید یزد که روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت ' محمد صالح جوکار ' افزود: نرخ بیکاری استان هم در بین ایثارگران و هم در بین افراد عادی بسیار پایین است.

وی ادامه داد: فرزندان شاهدو ایثارگر انتظار دارند در قبال خدمات پدران گرانقدرشان حداقل مشکل اشتغال نداشته باشند و قطعا این حق آنان است که افراد تاثیرگذار در دفاع مقدس نباید فراموش شوند.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرزند شهید باید شغلی متناسب با جایگاه خود داشته باشد و ما باید در جهت حفظ این جایگاه اقدام کنیم.

همچنین معاون برنامه ریزی استاندار یزد گفت: بهترین و فداکارترین انسانها شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی هستند که باید برای حل بیکاری فرزندان شاهد اقدام کرد .

بابایی بر تشکیل کمیته ای برای حل معضل اشتغال ایثارگران تاکید کرد و افزود: در مورد اشتغال فرزندان اولویت هایی در قانون لحاظ شده است.

وی گفت: در چند سال اخیر استخدام دولتی کم رنگ شده است و در شرایط فعلی باید از بخش خصوصی برای بهره گیری این عزیزان کمک گرفت.

همچنین مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با بیان گزارشی از وضعیت جامعه هدف بنیاد در حوزه اشتغال گفت: مسئله اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر باید دغدغه مسئولین استان باشد.

احمد ابراهیمی افزود: بنیاد آمادگی دارد که به سهم خود اقدامات خوبی را برای رفع این معضل انجام دهد که از جمله می توان به پرداخت بخشی از حقوق ایثارگران که در بخشهای دولتی و غیردولتی مشغول به کار می شوند اشاره کرد.

در این نشست ، مدیر کل کار و رفاه اجتماعی یزد ، شهدا و ایثارگران را افتخارآفرینان این سرزمین دانست و افزود: ما هر چه کار می کنیم جبران زحمات آنان را نخواهد کرد.

محمد حسین ریاحی گفت: ما می توانیم با برنامه ریزی صحیح و اصولی در راستای فرهنگ کار و کارآفرینی تلاش کنیم و فرهنگ صحیح کار را در این استان نهادینه کنیم.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .ک1

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی