---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ب.ظ

۲

نماینده دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت به‌کارگیری نیروهای بومی منطقه در شرکت‌های نفتی تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: ضرورت به‌کارگیری نیروهای بومی در شرکت‌های نفتی

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی‌محمد احمدی بعد از ظهر امروز در بازدید از تاسیسات نفتی چشمه‌خوش و نشست با مدیرعامل نفت و گاز غرب کشور با حضور فرماندار دهلران اظهار کرد: منطقه نفتی چشمه‌خوش، بیات و دهلران یکی از میادین مشترک نفتی کشور است که ظرفیت بالایی در زمینه تولید نفت و گاز دارد که البته سرمایه‌گذاری‌های فراوانی در زمینه استحصال نفت در این منطقه انجام شده است.

نماینده دهلران، آبدانان، دره‌شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از منابع صندوق توسعه ملی برای پیشرفت پروژه‌های نفت و گاز منطقه، افزود: در پروژه‌های نفتی دهلران نیز باید از منابع این صندوق استفاده شود.

وی با اشاره به تاسیسات پالایشگاه نفت ان‌جی‌ال 3100 دهلران افزود: این پالایشگاه کار تسویه گازهای نفت را بر عهده دارد و در تلاشیم با توجه به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه بخشی از سرمایه‌ها را به این سمت سوق دهیم.

این نماینده مجلس اضافه کرد: بخشی از منابع صندوق توسعه ملی برای پروژه‌های میادین مشترک در نظر گرفته شده، که میادین مشترک دهلران نیز در این زمره هستند.

احمدی تاکید کرد: در تلاشیم بخشی از این منابع را برای پروژه‌های در دست اجرای منطقه نفتی دهلران و به‌ویژه پالایشگاه ان‌جی‌ال 3100 که تاثیر فراوانی در فراوری و ایجاد ارزش افزوده و تامین گاز و میعانات گازی برای پتروشیمی‌های کشور و پتروشیمی دهلران دارد جذب کنیم.

وی افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی از ظرفیت‌های این منابع برای پروژه‌های شهرستان جهت تسریع در عملیات اجرایی و بهره‌برداری از آنها به‌خوبی استفاده کنیم تا شاهد تحول در حوزه نفت و گاز منطقه باشیم.

نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به به‌کارگیری نیروهای بومی در شرکت‌های منطقه و به‌ویژه نفت و گاز تصریح کرد: بخشی از این نیروها در قالب نیروهای رسمی و از طریق آزمون جذب شده و بخشی نیز از نیروهای پیمانکاری و خدماتی هستند که باید از ظرفیت نیروهای بومی در این زمینه استفاده شود.

وی از اخذ سهمیه برای استخدام نیروهای بومی در شرکت نفت خبر داد و افزود: در تلاشیم که این سهمیه برای استان در استخدامی‌های آینده لحاظ شود.

۹۴/۰۳/۱۲
مدیرسایت

نظرات  (۲)

ما همچنان منتظریم
بعید به نظر میرسد این نماینده ، توان این کار را داشته باشد،فقط حرف خوب میزنه، دقیقا حرفش با عملش 180 درجه تضاد داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی