---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۳۸ ق.ظ

۰


خرم آباد -ایرنا - نماینده مردم شهرستانهای خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: آمار ارایه شده درخصوص کاهش بیکاری در لرستان قابل دفاع است.


ایرج عبدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه بیشترین جذب نیرو در دستگاه های دولتی لرستان در سالهای 93 و 94 انجام شده است اظهارکرد : در این مدت نیروهای جدیدی به استخدام استانداری ، دانشگاه علوم پزشکی ، جهاد کشارزی و تامین اجتماعی درآمده اند که در کاهش بیکاری استان موثر بوده است.
وی تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده مسیر رفع معضل بیکاری این استان به درستی پیش می رود و در صورت تداوم این مسیر و مدیریت صحیح این برنامه ها آمار بیکاری استان تا شش سال آینده به میانگین کشوری می رسد.
به گفته وی رتبه سوم بیکاری لرستان قابل دفاع و مطلوب است و این در حالی است که در حوزه اشتغال با توجه به فعال شدن بسیاری از پروژه ها و طرح های نیمه تمام در استان اقدامات خوبی انجام شده است .
وی افزود : فعال شدن کارگاه های راکد استان ، جلوگیری از غیر فعال شدن کارگاه های فعال ، ایجاد کارگاه های جدید و اشتغال افراد زیادی در راه اندازی این پروژه ها گام موثری در بهبود وضعیت اشتغال استان داشته است.
نماینده مردم شهرستان خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت : در حوزه اشتغال لرستان اقدامات مطلوبی شده که در این ارتباط کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد ایجاد کننده اشتغال مددجویان در این زمینه اقداماتی داشته است.
عبدی افزود: درسال 91 حدود یک هزار و 500 نفر بیمه شده در این نهاد بیمه کارفرما بودند که این آمار در سالجاری به 9 هزار و700 نفر رسیده است .
وی اظهار کرد : همچنین در این راستا هشت هزار و 200 نفر شغل جدید ایجاد شده است.
طی سالهای گذشته استان لرستان رتبه اول بیکاری در کشور را به خود اختصاص داده بود که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و مدیریت اجرایی استان کاهش نرخ بیکاری در این استان در دستور کار قرار گرفت.
مهندس هوشنگ بازوند استاندار لرستان با اشاره به نرخ بالای بیکاری در استان لرستان می گوید: اشتغال جوانان هم اکنون یکی از دغدغه های خانواده ها دراستان است.
وی با اشاره به نقش سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان بیان کرد: برای رفع عمده ترین مشکل استان که معضل بیکاری است نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی هستیم و برای تحقق این مسئله باید در حوزه زیرساخت های لرستان اقدامات گسترده ای انجام شود.
وی جذب سرمایه‎گذاری بخش خصوصی و جلوگیری از پروژه‎هایی که فاقد برنامه‎ریزی و مطالعه کافی است، از اولویت‎های کاری مدیریت اجرایی لرستان است.
استاندار لرستان در این راستا نخست به سفر هیات دولت به لرستان اشاره کرد و گفت: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید روند اجرای طرح های عمرانی در این استان شتاب بیشتری گرفته و هیات دولت نیز توجه ویژه ای به این استان داشته است.
بازوند افزود: در خرداد ماه سال 93 هیات دولت پنجمین سفر استانی خود را لرستان انتخاب کرد و با حضور در این استان مصوباتی به تصویب رسید که موجب ایجاد تحول در استان خواهد شد.
به گفته وی در مجموع 79 پروژه عمرانی از محل بودجه عمومی کشور با اعتباری بیش از 6 هزار و 300 میلیارد ریال از دستاوردهای سفر رییس جمهور محترم به لرستان است که تعداد 67 پروژه آن با اعتبار سه هزار میلیارد ریال تا پایان سال 93 و 29 پروژه دیگر با اعتبار سه هزار و 300 میلیارد ریال تا پایان سال 94 به بهره برداری خواهند رسید.
به گزارش ایرنا در این ارتباط می توان به ساخت کارخانه لاستیک سازی لرستان با اعتبار 800 میلیارد ریال نیز اشاره کرد.
این کارخانه با فناوری روز دنیا احداث می شود و محصولات آن نیز قابلیت صادرات به نقاط مختلف را دارد.
این طرح با ایجاد یک هزار و 344 فرصت شغلی مستقیم و همکاری 81 درصدی بخش خصوصی و 19 درصدی سازمان گسترش نوسازی اجرایی می شود.
همچنین یکی از ظرفیتهای راکد در لرستان مجتمع کشت و صنعت این استان است که به عنوان یکی از مجتمع های بزرگ تولیدی و اقتصادی سال های گذشته بنا به دلایلی تعطیل شده بود اما اکنون با تلاش مجموعه مدیریت اجرایی استان، اقدامات لازم به منظور احیا و گشودن قفل تعطیلی مجتمع صورت گرفته است.
مجتمع کشت و صنعت لرستان در سال 1354 در حومه جنوبی خرم آباد با هدف پرورش دام و طیور تاسیس شد، این مجتمع دارای 250سوله نگهداری دام و طیور است که هر سوله یک هزار راس دام در آن نگهداری می شد، به طوری که سالانه 250هزار راس دام و طیور در آن پروار می شده است.
برای عملیات احیا و راه اندازی مجدد مجتمع کشت و صنعت لرستان سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری بخش خصوصی، صورت گرفته است و اکنون 500نفر در آن مشغول به کار هستند.
در بخش راهسازی نیز با اجرای طرحهای آزادراه خرم آباد به اراک و راه آهن دورود به خرم آباد نیز تعداد قابل توجهی از متخصصان و افراد جویای کار مشغول به کار شده اند.
۹۴/۰۸/۰۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی