---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۴۳ ق.ظ

۲



نماینده ایثارگر لنجان در مجلس شورای اسلامی با خوب ارزیابی کردن خدمات رسانی بنیاد به جامعه ایثارگری، خواستار استفاده از روش های متنوع تر و بیشتر برای اطلاع رسانی به این جامعه شد.

مجید منصوری بیدکانی، نماینده ایثارگر مردم شهرستان لنجان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی «ایثار» گفت: با توجه به توان بنیاد شهید و امور ایثارگران و بودجه ای که دولت در سال 1393 برای این سازمان در نظر گرفته بود می توان گفت که فعالیت های بنیاد در خدمات رسانی به خانواده های ایثارگران در سطح خوبی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران ، منصوری اظهار داشت: رضایت خانواده های شهدا و ایثارگران از بنیاد در برخی از زمینه ها مانند پرداخت مطالبات  بسیار قابل توجه است ولی برخی از رزمندگان به دلیل استفاده نکردن از مصوبات قانونی بودجه مجلس برای استفاده از خدمات وام ناراضی هستند. این دسته از رزمندگان به علت اینکه شرایط احراز آنان در بنیاد وجود نداشت به سپاه مراجعه کردند ولی سپاه هم در این زمینه نتوانسته است کاری برای آنها انجام دهد.

وی خواستار استفاده از روش های متنوع تر و بیشتر برای اطلاع رسانی به خانواده های تحت پوشش بنیاد شد و گفت: برخی از اطلاعیه ها و اخبار مهم مرتبط با جامعه ایثارگری فقط از طریق سایت خبری بنیاد اعلام می شود ولی باید در نظر داشت که بسیاری از خانواده های ایثارگران از این امکانات محروم هستند. پس بنیاد باید روش های دیگری مانند اطلاع رسانی پیامکی را هم برای اطلاع رسانی در کنار سایت انتخاب کند تا این خانواده ها در اسرع وقت از اخبار و اطلاعات ضروری و مورد نیاز خود با خبر شوند. 

نماینده لنجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نرخ بیکاری جامعه ایثارگران کشور بر رفع هرچه سریع تر این مشکل تأکید کرد و گفت: امیدوارم قوانین مربوط به سهمیه بندی در استخدام فرزندان ایثارگران مورد بازبینی قرار بگیرد تا فرزندان جانبازان 70 درصد و 25 درصد بتوانند در یک سطح از این سهمیه ها استفاده کنند.

 

نظرات  (۲)

۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۱ بنده ای از بندگان خدا و مورد ستم قرار گرفته

با سلام واحترام

اقایان چرا کلی گویی می کنید چرا در خلاء صحبت می می کنید؟ به خدا سوگند بسیاری از قوانین مجلس وماده ها وایین نامه های  ان خیانت به مردم وانقلاب است یک نمونه اش که جناب منصوری وهمکارانش وضع کرده اند والان هم در استخدام اموزش وپرورش در حال اجراست قائل شدن تبعیض بین جانبازان وایثارگران وفرزاندانش است. به چه حقی وبر اساس کدام موازین شرعی شما گفته اید که فقط معلمان جانباز و فرهنگی جانباز وفرزندش در این ازمون سهمیه دارد. اقای منصوری چشمانتان را باز کنید وببینید که جز تخم کینه وتنفر چیزی شما نمایندگان  و مسئولان اموزش وپرورش نکاشتید. به چه حقی و بر اساس کدام موازین شرعی و عقلی  خانواده بنده که دو نفر فوق لیسانس دارند و فرزند جانباز25درصد هستیم چرا نباید بتوانیم از سهمیه جانبازان  در این استخدام اموزش و پرورش استفاده کنیم؟چرا باید حتما پدرم یا مادرم معلم باشند چرا؟ جرم ما چیست؟چرا اقایانی که معتقدند برای خدا به جنگ رفته اندچرا اینقدر نسبت به فرزندان جانباز وجانبازان فرق وتبعیض وتوهین قائل می شوند؟ما شکایت داریم هرچه فریاد می زنیم کسی به حرف ما خانوده های جانباز توجه نمی کند. نکته بعدی چرا وبه چه دلیل معلم اموزش وپرورش باید بچه اش جایگزینش شود؟خدا گفته؟عقل گفته؟چرا این قانون ظالمانه و ضدقران وضد انسان را وضع کردید؟مگر اموزش وپرورش و معلمی ارث پدر وارث معلمان است که هرکسی بچه خودش را در انجا استخدام کند؟ چرا این قانون را لغو نمی کنید؟ایا این انحصار وتبعیض ورانت وخیانت نیست. قوانین شما کینه وفساد درست کرده اند نه امید و رفاه . عدالت را فراموش کردید ودشمن را شاد. ما خواهان عدالت هستیم وباید این قوانین حذف شوند. سهمیه جانبازان هم باید برای همه جانبازان باشد نه فقط معلم جانباز یا فرهنگی جانباز. متاسفانه در سایر ادارات هم به صورت مخفیانه وپیچیده دارند عمل می کنند و هر کس بازنشست می شود فرزند خود را جایگزین خود می کند این ارمان انقلاب اسلامی نبود.  دارند انقلاب را از ریل اصلی ان منحرف می کنند. اختصاص امتیاز برای فرزندان معلمان خیانت به مردم وانقلاب است وتوهین وظلم در حق سایر فارغ التحصیلان. ایا دیگه درس خواندن معنی دارد؟هروقت همینهایی که در اموزش وپرورش هستند و بچه های خود را جایگزین خود می کنند جرا بقیه ملت باید درس بخوانند ؟ایا دیگه درس خواندن معنا دارد؟استخدامی ها فقط مختص عده ای خاص شده است این تبعیضها هم در نهادهای کشوری وهم لشکری وجود دارد امیدواریم مجلس اصولگرا چشمان خود را بازکند واین همه تبعیض و فساد اداری و رانت را پایان دهد با سپاس فراوان. در ضمن بنده خودم فرزند جانباز هستم ولی مخالف رانت وفساد و تبعیض هستم.

تابناک عزیز خواهش می کنم تا دیر نشده در مجلس پیگیر این دادخواهی و شکایت ما باشید و پخش کنید.


باور کن حرفاش عین واقیت من به عنوان یه فرزند شهید که پدر عموها دایا پدربزرگ پسر عمو وخیلی از نزدیکام شهید شدن پاسخ این اقای محترم میدم اولا قضیه استخدامیمون همانند سایر دوستان عزیز فقط تبلیغی بوده ونزدیک سه ساله منتظریم هنوزم کارای گزینش وبقیه مراحل انجام ندادیم این از بابت شغل از بابت هدیه ازدواج وکم های اجتماعی در دوران دکتر احمدی نژاد اگه کسی ازدواج میکرد بعد چن ماه دومیلیون تومن بهش میدادن به لطف اقای روحانی یه سال ثبت نام کردیم پول که ندادن هیچی مبلغشم شده 800هزار تومن از بابت وام مسکن که میگن یه جوان 26 ساله مث من بخواد وام بگیره برا تشکیل خانواده باید برای وام 60 میلیونی باید 80 میلیون دیگه از خودت پول داشته باشی تا بتونی یه خونه 150 میلیونی بخری تا تاید کنن بعد وام بدن که اینم اصلا امکان پذیر نیس از بابت بهداشت ودرمانش هم یه دفترچه درمانی دادن با بیمه طلایی باورکنید فقط توی مطب دکترعمومی اونم بعضیا کاربرد داره وگرنه نه در دندادن پژشکی نه در ازمایشات وسنوگرافی ونه در مطب دکتر متخصص هیچ تاثیری نداره یه حقوقم میدن اونم درحد بخور نمیره

 

نتیجه حرفام اینه همه این حرفا همش جنبه تبلیغاتی داره وبدنام کردن شهدا وایثارگران وخانواده هاشون وگرنه هیچ کاربرد دیگه ای نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی