---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۴:۰۴ ب.ظ

۳


ایرج ندیمی گفت: "مردم چه می‌خواهند"؛ سوالی است که هر تصمیم ساز و هر تصمیم گیر و هر مسئولی دائم باید آن را از خود بپرسد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس با بیان اینکه بیکاری، رکود و همه مسائلی که به معیشت بازمی‌گردد و مردم را می‌آزارد باید مساله اول ما باشد گفت: خانه‌هایی که خالی از نان به این گرانی‌اند انتظار دارند تا نمایندگان ملت در راستای کاهش هزینه‌ها و امید به آینده و رونق زندگیشان بکوشند و کشاورزان انتظار دارند که همچنان مساله اول مجلس باشند چرا که آنان مظلوم‌ترین اقشار جامعه هستند و کمترین مدافعان را دارند و متاسفانه کشور دست تجاری است که دلال غیرمولدند.

وی افزود: مردم در راستای زندگی و معیشت خود همچنان گرفتار معضل مسکنند و مسکن همچنان یک مساله اساسی در مسیر جوانان است. هرچند که مسکن مهر بارقه‌ای از امید را ایجاد کرد اما افزایش قیمت‌ها و طولانی شدن اجرای پروژه‌ها این امید را به ناامیدی تبدیل کرد و همچنین مردم از ما می‌پرسند که در راستای رفتار اخلاقی، صداقت،‌ اعتماد و هم اندیشی با آنان بیش از آنچه می گوییم باید باشیم و به تعبیری دیگر صدق اگر برابری ظاهر و باطن است آنچه که در دلمان است به زبان و عمل باید جاری گردد.

ندیمی افزود: بنابراین اخلاق که علت بعثت بود یعنی پیوست جماعت و رابطه بین مردم و حاکمیت. هر چه قدر فاصله بین مردم و مسئولین کم شود ما می‌توانیم به مردم و افکار عمومی نزدیک‌تر شویم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه سوال دیگر مردم این است که این همه فارغ التحصیلان بیکار تا کی باید منتظر کار باشند گفت: بیکارانی که سال‌ها دنبال کار بوده اند و فارغ التحصیلانی که پس از گذشت سن‌شان از 30 سال به دلیل سن بالا دیگر نمی‌توانند استخدام رسمی شوند امروز به مشکل اصلی در حوزه اشتغال تبدیل شده و مردم سوال دارند که آیا در این راستا و در تقویت اقدامات حمایتی نظیر بیمه آنچنان که باید کوشیده‌ایم؟

وی در پایان اظهار داشت: مشکلاتی که امروز دریای خزر ما، ارومیه ما، تالاب‌های ما و آب بندان‌های ما همچنان با مشکل مواجهند؛ سال آینده هم که سال خشکسالی است؛ دوستان سختکوشی نظیر آقای قاضی پور در تک و تا هستند همه ما باید برای اجرای پروژه‌ها و سدها و نیازهای آبرسانی اقدام های مصرانه ای انجام دهیم چرا که گیلان ما و مازندران ما و گلستان ما از صنعت عقب نگه داشته شده‌اند که این باید جبران شود.

نظرات  (۳)

۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۸:۲۵ یکی از قبول شده ها
ببینیدحقوق ما دور وبر یک میلیون خواهد بود پس محاسبات الکی ندید
حکم کارمند پیمانی حاصل جمع چند ایتم مانند حق شغل -حق شاغل وبدی اب وهوا-حق عائله مندی حق اولاد وفوق العاده ویژه که هر کدام دارای امتیازی مانند 3000 برای حق شغل2000حق شاغل و..که در ضریب سالیانه که امسال1207بود ضرب میشه وجمعشون حقوق رو تشکیل میده بعدا سنوات خدمتی واموزش حین کار هم باعث افزایش حقوق میشه
۱۶ آذر ۹۳ ، ۱۸:۲۰ یکی از قبول شده ها
ناصر حضرتی مدیرکل بودجه اذربایجانغربی در مصاحبه با ندای ارومیه گفته استخدام شده ها در اسفند ودر بد بینانه ترین حالت در فروردین شروع به کار میکنند
بچه های بنیاد ازتون خبری نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی