---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۵۰ ق.ظ

۰


نمایندگان موافق و مخالف طرح یک فوریتی استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی تاکید کردند وزارت آموزش و پرورش مجاب به پذیرش دانشجویان ورودی آزمون کاردانی به کارشناسی سال 88 تربیت دبیر است

به گزارش ایلنا،‌ ابوذر ندیمی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 2 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با طرح یک فوریتی استفساریه قانون الحاق دو تبصره به ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش گفت: آنچه که محل بحث و گفت‌وگوست این موضوع است که چرا در قانونگذاری این همه استفساریه وجود دارد و چرا بحث‌ها به تعویق می‌افتد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر پس از 6 سال این موضوع برای ما آگاه شده است که این قانون دچار مشکل است و چه کسی جوابگوی حقوق مردم می‌باشد؟

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به طور قطع این طرح باید سه فوریت آن در مجلس مطرح می‌شد.

در ادامه اسماعیلی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در موافقت با این طرح گفت: دانشجویان ورودی آزمون کاردانی به کارشناسی سال 88 دانشکده‌های تربیت دبیر مانند معلمانی هستند که در مراکز تربیت معلم حضور پیدا کرده‌اند و دوره‌های آموزشیاری معلمان را گذرانده‌اند، اما بنا به دلایلی به آنها اجازه ورود به آموزش و پرورش داده نشده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بنابراین این قشر از افراد جامعه امید دارند که به استخدام وزارت آموزش و پرورش درآیند و باید همه این افراد براساس همین طرح و تبصره به این وزارتخانه ورود پیدا کند، از این‌رو آموزش و پرورش مجاب است که این افراد را استخدام کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی