---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۱۷ ق.ظ

۱

یاسوج- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نحوه ساماندهی کارکنان قراردادی و کارگران مشمول قانون کار، در بخشنامه ای به همه دستگاه های اجرایی مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری ابلاغ شد.


به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مجید محنایی روز پنجشنبه افزود: این بخشنامه در اجرای مصوبه شماره 172556/206 مورخ بیست و ششم اسفندماه 93 شورای عالی اداری و دستور العمل «ساماندهی نیروی انسانی دستگاه های اجرایی» با هدف بهینه سازی ساختار و ترکیب نیروی انسانی بخش دولتی به کلیه دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

وی، با بیان اینکه دستگاه های اجرایی موظفند در تنظیم سند برنامه نیروی انسانی خود، مواردی را رعایت نمایند، اظهار داشت: با عنایت به تعریف کارمند دستگاه اجرایی در ماده 7 قانون مدیریت خدمات کشوری که شامل کارکنان قراردادی نیز می شود و مواد 6 و 32 این قانون که پست سازمانی را برای تصدی یک کارمند در نظر گرفته است، هر یک از کارکنان دستگاه های اجرایی متصدی یکی از پست های سازمانی خواهند بود.

محنایی، افزود: بنابراین دستگاه های اجرایی می توانند به استناد احکام فوق الذکر افراد موضوع تبصره ماده 32 قانون مدیریت خدمات کشوری را تا سقف 10 درصد پست های سازمانی و به شرط دارا بودن شرایط احراز شغل به پست های سازمانی منصوب نمایند که در این صورت، مجموع کارمندان هر دستگاه اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی موضوع تبصره ماده 32 و کارگری موضوع ماده 124 قانون مدیریت خدمات کشوری از تعداد پست های سازمانی آن دستگاه بیشتر نخواهد بود.

محنایی، گفت: به تجویز ماده 124 قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر اعلام مشاغل کارگری از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، آن دسته از دستگاه های اجرایی که ماهیت وظایف واحدهای عملیاتی آنها ایجاب می نماید تعداد محدودی از مشاغل آنها مشمول مقررات قانون کار و طرح های طبقه بندی مشاغل باشد، لازم است عنوان شغل و پست سازمانی مربوط از محل پست های سازمانی مصوب موجود را برای اخذ تأییدیه به سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعلام کنند.

وی، با بیان اینکه به کارگیری نیروی جدید در مشاغل تأیید شده، منوط به اخذ مجوز استخدامی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و برگزاری آزمون در قالب فرایند ماده 43 قانون مدیریت خدمات کشوری است، افزود: بدیهی است استخدام بر اساس قانون کار، در مشاغل مقرر در طرح های طبقه بندی مشاغل موضوع فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری، مجاز نیست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، گفت: مطابق با این بخشنامه، شاغلین مشاغلی که تا زمان اعتبار تصویب نامه شماره 213471/ت 47643 ه مورخ 1/11/1390 هیأت وزیران توسط دستگاه های اجرایی با آنها قرارداد کارگری منعقد شده و همچنین بر همین مبنا در دستگاه اشتغال دارند، کماکان به صورت قرارداد کار موقت یکساله بر اساس قانون کار ادامه خدمت می دهند و در پایان سال طبق مقررات قانون کار با آنها تسویه حساب می شود و در صورت باقی بودن نیاز، در سال بعد در سقف پست های سازمانی با آنها قرارداد منعقد خواهد شد.

محنایی، در پایان اظهار داشت: مطابق با اعلام این بخشنامه، کلیه بخشنامه ها و نظرات اعلامی مغایر با این بخشنامه لغو می شود.

نظرات  (۱)

۲۲ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۴۵ شرکتی مخابرات
سلام

آیا این بخشنامه شامل نیروهای شرکتی مخابرات نیز می شود. فکر نمی کنم هیچ کس اوضاعش به بدی نیروهای شرکتی مخابرات باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی