---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۱۱ ق.ظ

۰

 

نحوه تخصیص شماره مستخدم نیروهای پیمانی و رسمی و شماره شناسه نیروهای قراردادی از طریق بستر سامانه کارمند ایران در اجرای طرح مهرآفرین (بخشنامه شماره ۸۷۰/۹۲/۲۲۴ مورخ ۲۰/۱/۱۳۹۲ معاونت راهبردی منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور)

بخشنامه به کلیه دستگاه های اجرایی و استانداران سراسر کشور

در اجرای سیاست ها و برنامه های مربوط به تسهیل فرآیندهای اداری و استخدامی دستگاه های اجرایی و همسو با اقدامات مربوط به اتوماسیون فعالیت های نظام اداری و با توجه به این که بخشی از فرآیندهای اداری و استخدامی خصوصاً تخصیص شماره مستخدم نیروهای پیمانی و رسمی و شماره شناسه نیروهای قراردادی از طریق بستر سامانه کارمند ایران انجام می پذیرد، ضروری است دستگاه های اجرایی و استانداری های سراسر کشور ضمن توجه به تذکرات و مسئولیت های ذیل،‌اقدامات لازم را در جهت اجرای فعالیت های مربوطه در بستر سامانه کارمند ایران صورت دهند:

۱- با توجه به وظایف و اختیارات تفویضی به دستگاه های اجرایی و استانداری ها، صدور شماره مستخدم (برای نیروهای پیمانی و رسمی) و شماره شناسه (برای نیروهای قراردادی کار مشخص یا معین و کارگری) از طریق سامانه کارمند ایران صورت می پذیرد و مسئولیت رعایت کلیه الزامات قانونی و حصول اطمینان از رعایت کلیه ضوابط قانونی و تأمین اعتبار و فرآیندهای اجرایی مربوط به آن و حفظ امنیت دسترسی ها در سامانه بر عهده بالاترین مقام دستگاه اجرایی یا مقام مجاز از سوی وی و استاندار یا مقام مجاز از سوی وی (حسب مورد) می باشد.

۲- شماره شناسه صادره برای کارکنان قراردادی (کار مشخص یا معین و کارگری) که از طریق سامانه کارمند ایران تخصیص داده می شود صرفاً برای همان افراد و متناسب با عناوین قرارداد (کار مشخص یا معین و کارگری) آنان می باشد. بنابراین، تغییر عنوان قرارداد این نیروها و همچنین واگذاری این شماره شناسه ها در صورت اتمام، عدم تمدید یا فسخ قرارداد نیروی قراردادی و یا به هر نحو دیگر به سایر نیروها ممنوع می باشد. همچنین شماره مستخدم صادره برای نیروهای پیمانی یا رسمی نیز صرفاً برای همان کارمند بوده و واگذاری آن به هر شکل به سایر نیروها ممنوع است.

۳- آن دسته از نیروهایی که بابت حق شرکت در آزمون استخدامی هزینه ثبت نام پرداخت ننموده اند مکلفند پس از صدور شماره مستخدم مبلغ هزینه ثبت نام را بر اساس نرخ سالانه به شماره حساب ۹۸۰ خزانه داری کل کشور نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران به حساب درآمدهای عمومی دولت واریز نمایند.

تبصره: فرزندان شهدا از پرداخت هزینه ثبت نام معاف بوده و سایر ایثارگران نیز ۵۰٪ هزینه مذکور را پرداخت می نمایند.

هاجر تحریری نیک صفت- معاون راهبری منابع انسانی
۹۶/۰۲/۰۳
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی