---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۲۰ ب.ظ

۲

امروز ساعت ۱۱:۵۳
نتایج آزمون‌های استخدامی به صورت شفاف در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گیرد
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه اشتغال از مهمترین دغدغه جوانان است گفت: با توجه به اینکه شائبه هایی در مورد نتایج آزمون های استخدامی وجود دارد پیشنهاد می کنیم بعد از برگزاری هر آزمون نتایج شفاف آنها در اختیار شرکت کنندگان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مقداد نجف نژاد در نشست علنی امروز (شنبه 20 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی با یادآوری اینکه اشتغال مهمترین دغدغه جوانان است گفت: در سال های اخیر کمتر برنامه جذب و استخدام نیروهای جوان وجود داشته و در مواردی هم که دولت موظف به جذب و استخدام نیروهای جوان است بعد از برگزاری آزمون های استخدامی شائبه هایی به وجود آمده است.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی افزود: عمدتا بعد از برگزاری این آزمون های استخدامی صحبت از پارتی بازی و جذب نور چشمی ها و سفارش شده ها از سوی شرکت کنندگان در آزمون ها مطرح می شود بنابراین پیشنهاد می کنیم به منظور رفع این شائبه ها نتایج هر آزمون به صورت شفاف به شرکت کنندگان اعلام شود.

عضو کمیسیون برنامه،‌بودجه و محاسبات مجلس همچنین با تشکر از سرافراز رئیس رسانه ملی ادامه داد:‌اخیرا اقدامات فوق العاده خوبی در سازمان صدا و سیما انجام گرفته البته در زمان ضرغامی نیز اقدامات خوبی انجام می گرفت اما ایشان علاقه زیادی به بازنشسته ها داشتند به طوری که 15 شبکه استانی توسط نیروهای بازنشسته مدیریت می شد.

وی تأکید کرد: امیدواریم روند اعتماد به نیروهای جوان و استفاده ازآنها در بخش های مختلف ادامه داشته باشد.
۹۳/۱۰/۲۰
مدیرسایت

نظرات  (۲)

مثل آزمون کمیته امدادخوزستان که برگزار شد نتایج اعلام نشد معلوم نیست چه کسانی قبول شدند نتایج علنی اعلام نشد
۲۰ دی ۹۳ ، ۱۷:۵۹ بلاتکلیف همدان
آفرین جناب نجف نژاد خوب اومدی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی