---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۲۲ ق.ظ



   نتایج سه برابر ظرفیت آزمون های استخدامی 91/12/25 استانداری خوزستان امروز یکشنبه 17 اسفند ماه 93 درپایگاه اطلاع رسانی دستگاههای مورد تقاضا منتشرگردید.

  به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان داوطلبان عزیزدرصورت عدم دسترسی به پایگاه های اطلاع رسانی مذکور می توانند به آدرس natayej.ermiyaco.ir مراجعه نمایند.

 براساس این گزارش ، در این آزمون یکهزارو431  پست استخدامی آگهی شده بود  که در آن  ۱۱ هزار و ۳۰۸ نفر ثبت نام و شرکت کردند.

 ازپذیرفته شدگان دراردیبهشت ماه 94 مصاحبه های تخصصی بعمل می آید.



 
 

دریافت سوالات مصاحبه عقیدتی

نظرات  (۱۴)

چرا با برخی تماس گرفته شده برخی نه؟ من در آزمون کتبی پذیرفته شدم و مدارک رو  به سازمان مربوطه بردم اما قبلا با من تماس گرفته نشده!!
به  یاسی
سلام
الآن که ذخیره یا اصلی بودن معلوم نمیشه،بعد از مصاحبه معلوم میشه.
عرض تشکر فروان خدمت دوستان. ان  شاء الله در تمام مراحل زندگی موفق و مؤید باشید.
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۱۰:۳۱ اسفند خوزستان
به توشه: قبلا به من پیامک داده بودن و الان هم قبول شدم

دو هفته پیش تماس گرفتند و گفتند مدارک رو تا آخرفروردین ماه فرصت داره بیاره

سلام

 برای دوستم که رفتم توی سایت نتیجه اش رو دیدم درباره اصلی یا ذخیره بودن چیزی ننوشته بود فقط نوشته بود شما جز سه برابرپذیرفته شدگان اسفند 91 هستیدو با در دست داشتن یک سری مدارک به استانداری مراجعه کنید قبول شده فرمانداری بود(خوزستان)

۱۸ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۳ مهیار داوری
در مورد سوال آخرتون هم باید بگم بله تماس گرفتند. با خود من 15 بهمن ماه تماس گرفتند از اداره دارایی و خواستند که مدارکم را برای آنها ببرم.
۱۸ اسفند ۹۳ ، ۰۹:۴۱ مهیار داوری
دوست عزیز هیچ اطلاعاتی از قبیل رتبه یا نوع اصلی بودن یا ذخیره بودن رو مشخص نکردند. فقط نام اداره یا ارگانی رو که قبول شده اید نوشتند.
یه سؤال دیگه از دوستان قبول شده اسفند: قبل از اعلام نتایج، باهاتون تماس گرفته بودن که مدارک بیارید؟
دوستانیکه قبول شدید تو نتیجتون درصدها و ذخیره یا اصلی بودنتون رو هم نوشته؟ کدوم دستگاه قبول شدید؟
۱۷ اسفند ۹۳ ، ۱۷:۳۲ مهیار داوری
سلام دوستان، خدا رو شکر من جزء قبول شدگان هستم واسه سازمان دارایی، البته 15 بهمن ماه از قسمت امور اداری دارایی به من زنگ زدند و گفتند مدارک خودم رو ببرم و تحویل دهم که منم بردم تحویل دادم. اونجا به من گفتند قرار است به زودی نتایج استانداری اعلام شود.
یاسی عزیز تازه امروز صبح اعلام کردن کی به دوست شما زنگ زدن مدارک برده تازه مصاحبه و دریافت مدارک که اردیبهشت ماهه

باسلام

در مورد اسفند 91 خوزستان دوست من قبول شده و مدارک هم برده الکی هم نبوده دوست عزیز 

کسی هم قبول شده من هرکس میشناسم قبول نشده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی