---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۶ ب.ظ

۰

جمعی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی به معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور خواستار رعایت عدالت و رسیدگی به استخدامشان شدند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پس از روی کار آمدن دولت یازدهم موضوع استخدام‌های دولتی دولت دهم و تمامی تشریفات مربوط به آزمون‌های استخدامی متوقف و برخی از آنان نیز ملغی شد.

در این راستا جمعی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استانداری‌های کشور در نامه‌ای به محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور خواستار رفع مشکلات مربوط به پذیرفته شدگان این آزمون شد.

در بخشی از نامه این پذیرفته‌شدگان آمده است: «ما پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام استانداری‌ها مصوب برنامه پنجم توسعه بوده که مورد توافق مجلس قانونگذار و با مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه رئیس جمهور به شماره مجوز 110/4550/دم مورخ  1390/12/21 بوده است و امید داریم در راستای پیروی از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون نخبه‌پروری و عدالت استخدامی و توجه ویژه به امورات جوانان، شعار و خط مشی امید و عدالت رئیس جمهور شامل حال پذیرفته شدگان آزمون استخدامی باشد.

به گزارش فارس، محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت رئیس جمهور طی روزهای گذشته عنوان کرده بود، پذیرفته شدگان آزمون استخدامی از سال آینده مشغول به کار شده و ردیف اعتباری آنها در بودجه سال 94 کل کشور پیش‌بینی خواهد شد


تجمع پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری‌ها
جمعی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استانداری‌ها امروز ( یکشنبه 6مهر) در مقابل دفتر معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور تجمع کردند. 


به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس جمعی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استانداری‌ها صبح امروز (یکشنبه) 6 مهرماه در مقابل معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور تجمع کرده و خواستار تامین اعتبار سریع و صدور احکام استخدامی شدند.

تجمع‌کنندگان در نامه‌ای خطاب به محمد‌باقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور مطالبات خود را بیان کردند.

در بخشی از این نامه آمده است: «پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی استانداری‌ها از سراسر کشور مصوب برنامه پنجم توسعه که مورد توافق مجلس قانونگذار بوده و با مجوز در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور به شماره مجوز 4550/110/ د م مورخ 21/12/1390 از جناب نوبخت مجری و متعهد ارزش‌های اخلاقی مقام معظم رهبری و کارگزار عالی رئیس‌جمهور خواستار آن هستیم تا در راستای پیروی از مقامات مقام معظ رهبری (مد ظله‌العالی) پیرامون نخبه‌پروری و عدالت استخدامی و توجه ویژه به امورات جوانان و شعار و خط مشی امید و عدالت جناب آقای روحانی به ما پذیرفته‌شدگان که به لحاظ علمی نخبه و به لحاظ اخلاقی اسوه هستیم و این خواسته ما منجر به 28 ماه رنج و انتظار و دلشکستگی پدران و مادران سالخورده گشته و باعث شده به عدالت‌خواهی و یاری مسئولان کیلومتر‌ها راه پیموده و خود را اینجا رسانده تا به درد دل این جوانان گوش فرا داده شود.

شایان ذکر است قانون هر ساله بودجه مستلزم متمم و اصلاحیه است که در صورت وجود معضلات و مشکلات بالقوه و غیرقابل پیش‌بینی در جامعه قابل بیان، تدوین و لازم‌الاجراست، به تبع این بند قانونی خواستاریم که تامین اعتبار این آزمون به متمم بودجه سال 1393 الحاق شود و به تدبیر دولتمردان منابع مورد نیاز این آزمون از محل هدفمندی یارانه‌ها یا درآمد‌های آزاد‌شده که در حال حاضر شناور و در متن بودجه هزینه ردیفی به آن اختصاص داده نشده تامین گردد».

لازم به ذکر است این پذیرفته‌شدگان کاغذ‌هایی با شعارهایی مانند «دولت تدبیر و امید امید ما را بازگردان»، «ما خواستار تامین اعتبار هستیم»، «به داد ما برسید» در دست داشتند.

منبع : فارس نیوز

.