---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۲ ب.ظ

۰

ناظران کشاورزی آذربایجان غربی بکارگیری می شوند

چهارشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۲ ب.ظ

ارومیه - ایرنا - مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: ناظران بخش کشاورزی استان استخدام و بکارگیری می شوند.


امیرعلی مرشدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استخدام و بکارگیری 330 نفر از ناظران بخش کشاورزی استان تا یازدهم بهمن ماه سال جاری در سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی انجام می شود.

وی اضافه کرد: 10 هزار ناظر بخش کشاورزی استخدام رسمی وزارت جهاد کشاورزی می شوند و در آذربایجان غربی نیز کل تعداد ناظر بخش کشاورزی و منابع طبیعی که در سامانه فراگیر ثبت نام ناظران به صورت خود اظهاری ثبت نام کرده اند، یک هزار و 500 نفر است.

وی اظهار کرد: از این یک هزار و 500 نفر که در سامانه فراگیر ثبت نام ناظران بخش کشاورزی و منابع طبیعی به صورت خود اظهاری در سطح استان ثبت نام کرده بودند، 380 نفر واجد شرایط استخدام تشخیص داده شده اند.

وی ادامه داد: مراحل گزینش و صدور احکام کارگزینی همه این افراد انجام شده و به ترتیب امتیاز و تامین اعتبار دعوت به کار و سازماندهی می شوند.

مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود: از این تعداد، 18 نفر در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و دو نفر نیز در اداره کل امور عشایر بکارگیری می شوند.

مرشدی اظهارکرد: 30 نفر سهمیه سازمان تعاون روستایی استان نیز به دلیل تامین نشدن اعتبار مورد نیاز به کارگیری توسط سازمان مربوطه، طبق هماهنگی انجام شده با وزارت جهاد کشاورزی به زودی به سهمیه سازمان اضافه و این تعداد افراد جذب سازمان جهاد کشاورزی استان می شوند.

بر اساس اعلام مسوولان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در سال جاری از ابتدای مرداد ماه تاکنون مراحل گزینش و صدور احکام کارگزینی73 نفر ناظر انجام و جذب جهاد کشاورزی شدند و افراد باقیمانده نیز تا 11 بهمن ماه امسال دعوت بکار می شوند.

این تعداد از نیروی انسانی جذب شده متعهد می شوند تا 10 سال به صورت مداوم در پستهای عملیاتی و نظارتی جهاد کشاورزی شهرستانها و یا مراکز خدمات کشاورزی فعالیت کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی