---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸ ب.ظ

۰

ناصری: مجوز استخدام در قوه قضائیه کسب شد/

پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸ ب.ظ

معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری کل استان تهران گفت: مجوز استخدام 3 هزار نیروی جدید در آزمون استخدامی قوه قضائیه کسب شده است.

مجوز استخدام در قوه قضائیه کسب شد/ تشکیل پرونده الکترونیکی برای 40 هزار کارمند دستگاه قضابه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، همایش سراسری نمایندگان مدیریت نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری دادگستری کل استان تهران با حضور میرحسینی معاون نظارت و ارزشیابی قوه قضائیه، ناصری معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری کل استان تهران، سرخانی مدیریت نظارت و ارزشیابی دادگستری کل استان تهران و نمایندگان نظارت و ارزشیابی دادگستری در سالن نور ساختمان آموزش دادگستری استان تهران برگزار شد.

در این همایش سرخانی به ارائه گزارش مختصری از آمار و عملکرد مدیریت نظارت و ارزشیابی پرداخته و از ارزشیابی نحوه رفتار و عملکرد تمام مدیران دفاتر قضائی در سال 95 خبر داد .

وی خاطر نشان کرد: فرم های ارزشیابی ناقص از سال 90 تا 95 به زودی تکمیل شده و بازرسی و ارزشیابی از رفتار و عملکرد عملی همکاران در سال جاری صورت پذیرد .

وی افزود: تلاش در افزایش رضایتمندی مردم از نظام قضایی و حکومتی و حفظ و صیانت همکاران اداری با هدف اصلاح امور از دیگر نکات مطروحه توسط مدیریت نظارت و ارزشیابی دادگستری کل استان تهران بود .

ناصری معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری کل استان تهران نیز افزود: صدور ابلاغ ها و احکام تغییر حقوق همکاران برای اولین بار در طول یک هفته برای کلیه همکاران انجام شد.

وی ادامه داد: از این پس پست ها و ارتقاءها با عملکرد همکاران مرتبط خواهد بود  نه سنوات و سوابق . مجوز جذب نیروی انسانی  تا 800 نفر از طریق پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی قوه قضائیه برگزار شده در سال 1392 کسب شده است. آزمون جدید استخدامی در سال جاری و جذب حداقل 3000 نفر نیرو که یک ششم سهمیه کل کشور برای استان تهران در نظر گرفته شده است.

همچنین میرحسینی، معاون نظارت و ارزشیابی قوه قضائیه با اشاره به گرامیداشت ایام هفته کرامت به تبیین اهداف و عملکرد مدیریت نظارت و ارزشیابی پرداخته و رویکرد این مدیریت را مشورتی و اغنایی اعلام کرد .

وی با بیان اینکه انجام امور نظارتی برای 40 هزار کارمند در کشور و 8 هزار کارمند در تهران و 3 هزار نفر در ستاد قوه قضائیه و در سایر استانها کار سخت و ممتنعی است خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما در نظارت و ارزشیابی کنترل کیفی افراد و بهبود وضعیت فعلی آنان بوده و رفتار سازمانی در غالب شخصیت و شایستگی افراد است که عنوان رفتار و عملکرد را به خود اختصاص می دهد .

وی با بیان اینکه ارزیابی و سپس توانمند سازی همکاران در قوه قضائیه دو کارسخت و نرم بوده که توامان باهم باید انجام شود گفت: بازرسی از مدیران دفاتر سال 95  بوده وطی آن برای 7250 مدیر دفتر، پرونده الکترونیکی تهیه و تکمیل کرده ایم.

وی ادامه داد: در حال ورود اطلاعات پرونده های الکترونیکی 40 هزار کارمند قوه قضائیه هستیم و تا یک ماه آینده مدل گزارش پرونده ها استخراج میشود که براین اساس معدل رفتار یکساله هر همکار نتیجه گیری و لحاظ میگردد.

۹۶/۰۵/۰۵
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی