---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۴:۰۳ ب.ظ

۰


کرمانشاه- مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از برگزاری آزمون تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس این سازمان خبرداد.

داود ناصری امید در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: در کل کشور حدود چهار هزار و۷۰۰ مربی حق التدریس در سازمان آموزش فنی و حرفه ای مشغول به کار هستند که ۱۷۰ مربی آن در استان کرمانشاه فعالیت دارند.

وی  تصریح کرد: با تلاشی که در چند سال اخیر صورت گرفت و عنایت خاصه دولت یازدهم و وزحمات وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و روسای سازمان فنی و حرفه ای صورت گرفت، ثبت نام تبدیل آزمون وضعیت و استخدام مربیان حق التدریس سازمان از امروز آغاز شده و از طریق سایت سازمان سنجش امکان‌پذیر است.

اوایل خردادماه آزمون برگزار می‌شود/ اختصاص ۲۰۰ سهمیه به کرمانشاه

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه زمان برگزاری آزمون تبدیل وضعیت مربیان را اوایل خرداد ۹۴ اعلام کرد و گفت: این آزمون مطابق با شرایط استخدام برگزار خواهد شد.

ناصری امید گفت: یکی از نکات خوب این استخدامی پذیرش و  استخدام و تبدیل وضعیت مربیان موجود سازمان است و استخدامی جدید صورت نمی گیرد.

وی در مورد سهمیه تبدیل وضعیت مربیان استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه سهمیه استان بیش از مربیان موجود استان است و حدود ۲۰۰ نفر سهمیه برای استان کرمانشاه تعیین شده است و از این بابت مربیان استان هیچ نگرانی ای نخواهند داشت و مابقی سهمیه نیز از استان‌ها دیگر تامین می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه، در خخصوص منابع آزمون مذکور نیز گفت: این منابع با توجه به شرایط عمومی استخدام تعیین شده و شرکت کنندگان باید منابع را تامین کنند اما با تلاش رئیس سازمان یک پک آموزشی را در ایام تعطیلات برای مربیان تهیه کردیم و در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی افزود: این پک به صورت لوح فشرده و کتاب در اختیار مربیان قرار می‌گیرد و پنج تا شش منبع را شامل می‌شود.

ناصری امید خاطرنشان کرد: تبدیل وضعیت یکی از دغدغه های مربیان ما در سال‌های گذشته بود که امسال دارد به نتیجه میرسد و از حدود ۲۰ سال پیش این اتفاق صورت نگرفته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در خصوص شرایط ثبت نام نیز گفت: تمام افرادی که پیش از مهرماه ۱۳۹۱ به عنوان حق التدریس با این سازمان همکاری داشته و در سال ۹۳ همکاری آنها همچنان ادامه داشته باشد مشروط به داشتن حداقل ۲۰ سال سن و مدرک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر می توانند ثبت نام کنند و داشتن حداقل ۱۵۰ ساعت دوره تخصصی مربوطه توسط مربیان فاقد مدرک تحصیلی مرتبط الزامی است .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی