---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۳۸ ق.ظ

۱


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: ردیف و بودجه لازم جهت استخدام 517 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 1391 توسط دولت تدبیر و امید تعیین و تایید شده و این افراد از ابتدای امسال به صورت پیمانی استخدام می شوند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری هرمزگان، دکتر رضا برومند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه ریزی و تمرکز کاری خود را در پیگیری اموری قرار داده ایم که از درجه اهمیت بیشتری برای مردم برخوردار است   که یکی از این امور در زمینه تعیین تکلیف آزمون های استخدامی برگزار شده در سال های گذشته است.

وی اضافه کرد: پس از رایزنی ها و اخذ موافقت های لازم از دولت مراحل مربوط به جذب و بکارگیری پذیرفته شدگان آزمون 26/3/1391 دستگاه های اجرایی استان انجام گردید و این افراد پس از تایید گزینش، اوایل امسال به استخدام پیمانی ادارات در می آیند.

وی گفت: 517 هیچگونه مانع و منعی برای استخدام افراد پذیرفته شده در این آزمون وجود ندارد و ردیف و بودجه لازم برای استخدام 517 نفر اخذ شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان با بیان اینکه افراد پذیرفته شده در 23 دستگاه اجرایی استان استخدام می شوند خاطر نشان کرد: امیدواریم تزریق این تعداد نیروی جوان و تحصیل کرده به ادارات استان موجب پویایی بیشتر در دستگاه های اجرایی شده و از سوی دیگر اشتغال پایدار این افراد از درصد بیکاری استان بکاهد.

دکتر برومند در خصوص آزمون استخدامی دیگری که در تاریخ 31/3/92 برگزار شده نیز یادآور شد: نتایج سه برابر ظرفیت آزمون استخدامی 1392 از طریق سایت استانداری هرمزگان اعلام شده تا داوطلبان ضمن آگاهی از وضعیت قبولی ، عملکرد خود در این آزمون را نیز مشاهده کنند.

وی ابراز داشت: نحوه پذیرش افراد در آزمون 92 و زمان استخدام آنها نیز متعاقبا اعلام می شود.

نظرات  (۱)

 دروغ از نظر شرع ما که مسلمانیم بسیار زشت و مذموم است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی