---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۵۶ ق.ظ

۰


مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با 34 درصد از متقاضیان انتقال در سیستم آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری موافقت شده است که بیشترین آن‌ مربوط به زنان است.

خبرگزاری فارس: موافقت 34 درصدی با جابه‌جایی فرهنگیان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز امیدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش و پرورش امری حکومتی است و همه اقشار جامعه باید در آن و مسائل مربوط به آن دخالت کنند.

وی با بیان اینکه در طول تابستان 94 اقداماتی تحت عنوان پروژه مهر صورت گرفته است ادامه داد: این اقدامات از 15 تیرماه و با سنجش سلامت دانش‌آموزان پایه اول آغاز شد.

این مسئول سنجش دانش‌آموزان را ثابت و سیار دانست و بیان داشت: 0.6 درصد از دانش‌آموزان استان باید مورد آموزش خاص قرار می‌گرفتند.

امیدی از شناسایی تک تک دانش‌آموزانی که باید امسال وارد دبستان می‌شدند خبر داد و افزود: 100 درصد دانش‌آموزان پایه اول تا ششم ابتدایی ثبت‌نام کرده‌اند و این در صورتی است که ثبت‌نام در مقطع متوسطه دوره دوم هنوز کامل نشده و دلیل آن تجدیدی‌هایی است که دانش‌آموزان دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقل و انتقال معلمان و حساسیت این امر گفت: جمعا از 2 هزار و 266 متقاضی انتقال داخل استان با 716 درخواست موافقت شده و از مجموع 462 متقاضی انتقال به خارج از استان با 218 نفر موافقت شده است.

امیدی به مجموع 2 هزار و 728 متقاضی انتقال به داخل و خارج اشاره و خاطرنشان کرد: در مجموع با 934 نفر موافقت شده که این بدان معنا است که به ازای هر سه تقاضا با یک نفر موافقت شده است. در این زمینه با در خواست 34 درصد از متقاضیان موافقت شده که بیشتر موافقت‌ها به تعداد 569 نفر مربوط به خانم‌ها و مابقی 365 نفر آقایان است.

وی به خروج 6 هزار نفر از سیستم آموزشی در پنج سال گذشته اشاره و اضافه کرد: در این مدت حتی یک نفر هم به استخدام این نهاد در نیامده که دلیل آن نبود شرایط استخدام و نبود فارغ‌التحصیل از دانشگاه فرهنگیان است.

امیدی راه حل مشکل نبود پرسنل در آموزش و پرورش را راه‌هایی چون روستامحوری، ادغام کلاس‌ها و مدارس زیر نرم استاندارد، سرباز معلم و... عنوان کرد و گفت: در ایام تابستان آموزش‌های ضمن خدمت برای حضور هرچه بهتر معلمان در کلاس‌های درس تشکیل شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به حضور اکیپ‌های ارزیابی و نظارت در همه برنامه‌ها جهت بررسی سنجش میزان آمادگی مناطق برای سال تحصیلی جدید اشاره و تاکید کرد: سه شهریور روز شکوفه‌ها با حضور مردم و مسئولین و روز چهارشنبه یک مهر آغاز سال تحصیلی در مراکز استان است که در همین راستا دو مدرسه به‌صورت نمادین برای حضور مسئولین و اجرا برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دبستان بهارآزادی در روز 31 شهریور میزبان استاندار و نماینده ولی‌فقیه خواهد بود خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه یک مهر دبیرستان دخترانه باب‌الحوائج آغاز مهر را به‌صورت نمادین جشن خواهند گرفت.

۹۴/۰۶/۳۰
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی