---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۳، ۰۸:۵۷ ب.ظ



دشتی- فرماندار دشتی خواستار فراهم کردن زمینه اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر این شهرستان در دستگاههای اجرایی شد . گفت: فرزندان شاهد نباید دغدغه بیکاری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو عصر سه‌شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات ایثارگران شهرستان دشتی با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری که حاصل خون هزاران شهید است ظرفیت‌های قانونی خوبی در کشور برای کمک و ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران وجود دارد.

وی افزود: این ظرفیت‌های خوبی که قانون مصوب کرده باید توسط دستگاه‌های اجرایی انجام شود و دستگاه‌های نظارتی نیز برآن نظارت داشته باشند.

مهرجو اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر در شهرستان را یکی از دغدغه‌های اصلی عنوان و تصریح کرد: تاکنون در شهرستان دشتی اقداماتی در زمینه اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر صورت گرفته ولی هنوز رضایت بخش نیست.

وی بیان کرد: فرزندان شاهد نباید دغدغه بیکاری داشته باشد که نیاز است بنیاد شهید و امور ایثارگران در رفع کردن زمینه اشتغال آنها اهتمام بیشتری داشته باشد.

مهرجو با اشاره به اینکه استخدام نیروهای شاهد و ایثارگر در اولویت باشد، خواستار فراهم کردن زمینه اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر این شهرستان در دستگاه‌های اجرایی شد.

وی بیان کرد: تاکنون در زمینه‌های تسهیلات بانکی، مناسب سازی فضای اداری و ساماندهی گلزارهای شهدا کارهای خوبی صورت گرفته ولی در حال حاضر مهمترین دغدغه شهرستان اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر است.

فرماندار دشتی اظهار داشت: در سال جاری ۶۵۰ میلیون تومان برای ساماندهی گلزارهای شهدا در سطح شهرستان در کمیته برنامه ریزی اختصاص یافته است.

زمینه اشتغال فرزندان خانواده‌های شهدا فراهم شود

مشاور استاندار در امور ایثارگران نیز گفت: امنیت، آزادی و عزتی که ما در اختیار داریم به برکت خون شهدا و امام شهدا است که باید قدردان آن باشیم.

یونسی با بیان اینکه باید در راه  شهدا و امام حرکت کنیم، افزود: بعد امام(ره) خداوند نعمتی بنام مقام معظم رهبری به ما ارزانی داد که هروقت  دشمن توطئه می کند ایشان با یک سخن نو تمام توطئه های آنها نقش بر آب می‌کند.

وی اضافه کرد: دشمن ۳۵ سال با ترفندهای مختلف نتوانست بر کشور ما ضربه‌ای وارد کند و در حال حاضر در زمینه فرهنگی وارد جنگ شده که باید پیش از پیش هوشیار باشیم.

یونسی گفت: در شهرستان دشتی با تعامل و همدلی خوبی که وجود دارد کارهای فرهنگی خوبی در آن صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم این برنامه ها تداوم داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: شهدا به دنبال راه امام حسین(ع)، ولایت، قرآن و اسلام رفتند و در این زمینه جانشان را فدا کردند و امروز همه ما وظیفه داریم از خانواده‌های  معظم آنها تجلیل و تکریم کنیم.

یونسی تصریح کرد: دکتر سالاری استاندار بوشهر که خود برادر شهید است همواره دغدغه اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر دارد و در جلسات مختلف به این موضوع مهم تاکید کرده است.

وی از تلاش‌های فرماندار دشتی تقدیر و گفت: باید با وجود شرکت‌های بزرگ در عسلویه ما نباید جوان بیکار در سطح استان داشته باشیم که امیدواریم هر چه زودتر این مشکلات نیز مرتفع شود.

۹۳/۱۲/۱۳
مدیرسایت

نظرات  (۲۴)

ما از شما تشکر میکنیم مدیریت محترم
بحث در این مورد بی فایده و بیهوده است. م موجبات تکدر خاطر طرفین خواهد شد.
به امید روزهای خوب
حامد محمدی
برادر ارجمند
کامنت من به هیچ وجه مصداق توهین به کسی نبوده و نخواهد بود
حالا مدیریت محترم این تشخیص رو دادند ما میگیم به روی چشم
ولی ایشون اگه مدعی نخبگی دارند و نه کشور میپسندند و نه نظام رو و خانواده شهدا و ایثارگر رو باعث عقب افتادگی میدونن بهتر هست که بورسیه بگیرند و در جایی که فکر میکنند بهتر هست اونجا مستقر بشوند
بنده چه کارمند بشوم و چه کارمند نشوم تا پای جان از شهدا و جانبازان حمایت خواهم کرد
و جواب افرادی رو که توهین کنند رو شدیدا خواهم داد
ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم
پاسخ:
مدیرسایت :آقا محمد صادق ما بیخود و بیهوده به کامنتتان گیر نمیدیم که با نهایت احترامی که بشما و خانواده محترم شهدا قایلیم بازم تاکید میکنیم که کامنت شما همون قسمت فیلترشدش توهین بود اگه بازم باور ندارین ایملتونو بذارید تا مججددکامنتتان را بخودتان ارسال کنیم تا قضاوت کنیم لازم بذکر است که تک تک حرفهای ما تو وبلاگ مورد بررسی کابران قرار میگیردد پس لازم است بیشتر در حرفهایمان دقت کنیم 
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۴۲ حامد محمدی همه دوستان
درکل به همه دوستان ومدیر محترم عرض میکنم کلیه انسانها باهر شرایط وجایگاه شخصی واجتماعی که دارند حق هیچگونه توهینی رابه هر نحوی به یک دیگر ندارند واگر جایی کسی توهین کرد به نظر من در حدی که باجواب دادن ما توهین به شخصیت خودمان نشود جواب دادن به توهین بادلایل واستدلال کار پسندیده تری میباشد.به خصوص که جواب این توهین ها از قشر خانواده های ایثارگران وشهدا باشد که انتظارات مردم وجامعه از اونها زیاد هست.در ضمن اون دوستمون هم که صحبت هاشون مصداق توهیین است اگر یه پیام عذر خواهی میذاشتند مسئله حل میشد واز در گاه خداوند طلب بخشش کنند که اذهان عمومی رانسبت به این قشر از جامعه بدبین میکنند.خدایا مارابه راه راست هدایت کن
عیبی نداره مدیرجان
همه میکوبن ما رو شمام روش
کامنت من مصداق توهین نبود
و اگر رویه سایت اینگونه است که کامنت هایی که افراد رو زیر سوال میبرن یا توهین میکنن باید حذف بشن قاعدتا کامنت کسانی که جسارت توهین رو دارند و خانواده شهدا و ایثارگر رو زیر سوال میبرن هم باید حذف بشن که متاسفانه نمیشن
بهرحال بازم معتقدم ضعف گزینشی هست که این افراد بیان ادارات

پاسخ:
مدیرسایت : ما هیشوقت کسی رو نکوبیده ایم و طرفدار شهدا هم هستیم و همیشه هم میگیم این ارامش و آسایش را مدیون شهدامون هستیم و اونا تاج سرمون هستن اگه  هم نظری تاییید شده که مصداقش توهین باشه اونم اشتباهی از دستمون در رفته وگرنه ما طبق قوانین سایت هر گونه اهانت به شخص یا اشخاصی از جمله کاربران و مسئولان را تایید نمیکنیم .
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
جناب مدیر اونجا که اقایی نوشته بود وارد سیستماداری که شدی **** ***** و.... زشت ورکیک نبود ما دفاعی از پدرانمون می کنیم زشت شد ،نه مدیر عزیز از شما دیگه توقع نداریم یه بوم ودو هوا باشه
پاسخ:
مدیرسایت : اگه همچین کامنتی تاییدشده باشه نبایست تایید میشد احتمالا از دستمون در رفته و گرنه همه نظراتی که خلاف قوانیین سایت باشند تایید نمیشن .
در ضمن ما هیشوقت یک بام ودو هوا نداریم خرف وشعارمان هم یکی است .
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۴:۰۶ حامد محمدی به مدیر
میشه نظر محمد صادق رابذاری واون جاییش که به نظرتون توهین هست را ستاره بذاری تادوستان قضاوت کنند.
پاسخ:
چشم
۱۶ اسفند ۹۳ ، ۱۲:۵۷ خطاب به همه
بنده هیچ گونه دشمنی با هیچ کس ندارم فقط اینو عرض کنم فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی شیمی از دانشگاه تهران میباشم با کلی مقالات بین الملی پارسال امتحان استخدامی داده بودم و خوشبختانه در ازمون کتبی با بالاتنرین نمره نفر اول شدم   ولی متاسفانه اولویت با لیسانس فرزند شهید بود که ایشونو استخدام کردن بنده اعتراض نکردم و الانم دانشجوی ترم دوم دکترا هستم تمام تلاشمو میکنم که بورسیه خارج رو بگیرم و برم چون از استخدام زده شدم برای همه آرزوی موفقیت دارم
مدیریت محترم بنده به والدین ایشون توهین کردم؟؟؟؟؟؟؟؟
دلایل من مستدل نبود؟؟؟؟؟؟؟؟
حرف بد و رکیک گفتم؟؟؟؟؟؟
والا چی بگم
حرفهای من تماما واقعیته
بعدشم توهین به والدین چیه برادر من؟؟؟
پاسخ:
مدیرسایت : دلایلتون خوب بودن ولی یجاش اهانت داشت وطبق قوانین نظرات حاوی توهین و اهانت به اشخاص تایید نمیشوند . ما بیمورد نظر کسی رو حذف نمیکنیم .
موفق باشین
جناب کارشناس دولت جمهوری اسلامی ایران خوشبختانه به نخبه ها هم توجه وی‍ه داره وحق کسی را از این بابت ضایع نکرده وضمنا لازم به ذکر ه که اگر پدران ایثارگ ما نبودن الان اداره ای وجود نداشت که شما غصه استخدامشو بخورید ضمنا فرزندان ایثارگر تماما تحصیل کرده و روشنفکر هستند و شما هم بدونید که هیچ کس دلش به حال این مملکت بیشتر از فرزندان شاهد و ایثار گر نمی سوزه و اگر فکر می کنید پدران ما کار مهمی نکردند می تونید جز سربازان ایرانی برای کمک نظامی به سوریه برید تا اونوقت معلوم بشه چند مرده حلاجید ،تازه اگر کشورهای پیشرفته رفته باشید می بینید برای مجروحان جنگیشون خیلی بیشتر از یک نخبه ارزش قائل هستند و افرادی مثل شما باید بدوننو که کشور را پدران ما حفظ کردنند و یقینا ما وارسان خوبی خواهیم بود و قطعا می تونیم خوب ادارهش کنیم پس شما هیچ نگران کشور نباشید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
جناب آقا یا خانم مثلا کارشناس
شما اگه کارشناس باشی ک نیستی باید کل زندگیتو مدیون خون شهدا باشی نه اینکه بیای به خانواده شهدا و ایثارگران اینجوری توهین کنی....
جنگ عراق جنگی بود که از همه افراد خواسته شده بود در حد توان به پیروزی در جنگ کمک کنند ** ***** ** **** *** ***** **** **** **** *....
کسانی ک در جنگ و حفظ انقلاب نقشی نداشته اند باید اینگونه حرف بزنند و از حضور افراد انقلابی در سمت های مهم کشور ناراحت و عصبانی باشند..ااگر پدران ما و اکنون ما نبودیم الان وضعیت کشور بهتر از افغانستان و عراق نبود...بنده به شما حق می دهم که اینگونه حرص بخورید ولی نخواهیم گذاشت این انقلاب به دست نااهلان * ****** *** *** بیفتد....
شمام خودتون رو جای اون بیچاره ای بذارید که با هزار امید تو استخدامی شرکت کرده و یک سهمیه دار رو بجاش معرفی می کنند.

با سلام
مدیر گرامی نظر بنده رو تایید نکردید ظاهرا؟
پاسخ:
کامنتهای رکیک و زشت خلاف قوانین سایته
بنده همانطور که قبا هم گفته وبدم شهدا تاج سر همه ما هستند و هیچ کسی حق اهانت بهشون نداره منتها شما هم برای دفاع نباید از حرفهای زشت استفاده کنین برای توجیه باید متین و مستدل دلایلتون رو ارایه کنین نه اینکه بیاین به والدین طرف اهانت بکنین
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۳:۲۵ حامد محمدی به مهران
مهران جان مااز شما تشکر میکنیم وهمین جا اعلام میکنیم که باوجود اینکه پدران ما رفتند تا خاک وناموس واسلام نابود نشوند.اگرروزی نیاز شود برای وطن وناموس واسلام ومردمم ماهم همچون پدرانمون آماده دفاع هستیم.به نظر من شما خودتان رابذارید جای یه خانواده شهید.یاجانباز شیمیایی یا قطع نخاعی یا موج گرفته شده یا....ببین میتونی تحمل کنید.اون وقت قضاوت کنید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من نمیدونم این افرادی که با شهدا و ایثارگران مشکل دارند چرا باید از گزینش تاییدیه بگیرند؟؟؟ضعف گزینشی هست این موارد
این افراد نابخرد و نان به نرخ روز خور همون کسایی هستند که نه تنها نظام و مقدسات رو میفروشن بلکه حاضرن ملت رو هم بفروشن تا یه لحظه سگ در غربیا بشن
**** *** **** **** ***** ** ******* ******* ***** *** *** ** *** ***** *****
بایدم فرقی بین شما و فرزندان این شیرمردان باشه
برو خجالت بکش *** ** *** *** ***
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۱۱:۳۷ آذربایجان شرقی
نگاهی بیندازید به ترکیب پذیرفته شدگان سازمان هواشناسی آذربایجانشرقی:
eamo.ir
به نظر من باید به خانواده شهدا توجه شود مخصوصا از لحاظ مالی  ولی در بحث استخدام باید سهمیه اعمال نشود و افراد همه بدون سهمیه باهم رقابت کنند.
من به خانواده عزیز ایثارگر حق میدم و اینکه از لحاظ مالی وامتیازات مالی باید تااخرین توان درخدمت این عزیزان باشیم. ولی به نظرم در رقابت علمی اگه بزارن بچه ها براساس توانایی علمی قبول بشن خیلی بهتره.
خب حالا شماها که همتون ماشالا مدرک ومعدلتون بالاست پس چرا ناراحت میشین از حرف کارشناس. اگه واقعا تواناییشو دارین نباید ناراحت حرف این کارشناس بشین.
در پایان من خاک روی پوتین تک تک رزمندگانم. و تا جان دربدن دارم راهشان را ادامه خواهم داد. موفق باشید
دوستان عزیز بچه های سهمیه دار هم مثل شما زحمت کشیدن
من سهمیه دارم اما آزمون دادم و از آزمون هم قبول شدم اما چون بدون آزمون توی شهر خودم بود من ترجیح دادم شهر خودم باشم.
لطفا با انصاف صحبت کنید
البته دلیل این صحبتهای جناب کارشناس این هست که ما بچه های سهمیه زیاد از این حرفها میشنویم و به دلیل این که حوصله بحث کردن نداریم جواب امثال ایشان رو نمیدیم ویه جوری میگذاریم هر کس هر چی دوست داره بگه.از دیشب تا حالا بابت صحبتهای این آقا من ناراحت هستم.انگار ما یه سری آدم بی سواد هستیم که داریم اسخدام میشمیم و ایشون علامه دهر.اخرش هم آقای کارشناس نگفتی مدرکت که از بالاتره چیه چه توانایی هایی داری؟نشد که بیای و تهمت بزنی و بری
۱۵ اسفند ۹۳ ، ۰۸:۲۸ شاهین نامجو
جناب کارشناس
اینگونه اظهار نظر سطحی و برگرفته از درک کم و مطالعه پایین خضرتعالیست
اولا  در تمام کشورهای دنیا برای افرادی که از جنگ صدمه میبینن امتیازات خاص برای خودشون و خانواده هاشون هست
ثانیا اگر نبود رشادت و از خودگذشتی شهدا و ایثارگران دوران جنگ الان هممون باید به صدام و بچه هاش میگفتیم خان دایی
پس مدرکت ؛ آبروت؛ امنیتت و حتی زندگیتو از صدقه سر همین جوونای سبک بال داری نه تو بلکه هممون
ثالثا کل سهمیه اختصاص یافته مگه چقدره؟! اگه شما کباده علم و مدرک و نخبگی میکشی نباید برات وجود درصد خیلی کمی از افراد که اصلا با تو رقابت نمیکنن و از اول استخداما به کل سهمیه شون جدا شده مشکلی باشه مگر اینکه جز افرادی باشی که از همه چیز و همه کس عقده دارن چون همت و اراده خودشون ضعیفه
لطفا قبل از هر اظهار نظری بشین ببین با خودت چند چندی
این دوست کارشناس ما اگه سوادی داشت این شکلی صحبت نمیکرد.یعنی به نظرت فرار مغزها توی این مملکت تقصیر ما فرزندادن شاهد و ایثارگره.30 سال پیش از این که امثال پروفسور سمیعی از ایران رفتن مقصر ما بودیم.بعدم من مدرک به رخ نکشیدم دیدم شما یه جوری صحبت میکنی انگار ما کیلویی داریم استخدام میشیم نه دادش این شکلی نیست
اقای کارشناس فکر  کردی بچه های سهمیه ای بدون مدرک و بدون توانای اند و همیهن جوری بهشون گفتن شما مدرک نمی خواهی بیا برو سر کار نه برادر من خودم مهندسی نرم افزار دارم و ترم دوم ارشد دارم می خونم تا جای که از دوستان سهمیه ای هم خبر دارم اکثرا کارشناسی رو دارند
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۵۷ حامد محمدی
بانظر حسین موافقم بنده دانشجوی دکترا معماری هستم سهمیه ای معرفی شدم ولی آزمون هم دادم قبول شدم فقط به دلیل اینکه سهمیه ای شهرستانش نزدیک بود به اصفهان قبول کردم لطفا مواظب اظهار نظراتتون باشید
۱۴ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۱۸ حسین به کارشناس
آقای به ظاهر کارشناس.من کارشناس ارشد مهندسی سازه هستم.معدل ارشدم 18.5 بوده.مسلط به تمام نرم افزارهای مرتبط با رشتم هستم.مسلط به زبان انگلیسی.از طریق سهمیه هم به اداره مربوطه معرفی شدم بنا به دلایلی.خیلی از بچه های سهیمه هم شرایط منو دارن.یعنی الان عامل عقب افتادگیه مملکت ما سهمیه دارها شدیم؟یا ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی