---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۱۵ ب.ظ

۰


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه دوره‌های صلاحیت حرفه‌ای پذیرفتگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید رایگان برگزار شوند، گفت: آموزش و پرورش باید راه دیگری برای پر کردن کمبودهای مالی خود پیدا کند.

برگزاری رایگان دوره‌های آموزشی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش وپرورش الزامی است/مجلس پیگیری می‌کند

علیرضا منادی‌سفیدان در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره دریافت شهریه از پذیرفته‌ شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان برای گذراندن دوره‌های یک ساله صلاحیت حرفه‌ای، گفت:  آموزش‌های ضمن خدمت برای افزایش کیفیت آموزش افرادی که قرار است در آینده نزدیک بر مسند آموزگاری بنشینند و تعلیم و تربیت فرزندان ایران را برعهده داشته باشند وظیفه‌ای ضروری و بر عهده دولت است، زیرا این افراد توانایی مالی کافی را برای پرداخت شهریه‌های چند میلیونی نداشته و حتی با وجود اعطای وام دچار مشکل می‌‎شوند.  

نماینده مردم تبریز، اسکو، آذرشهر در  مجلس شورای  اسلامی افزود: مدیران وزارت آموزش و پرورش برای کاهش فشارهای مالی خود بخشی از هزینه‌های دوره‌های ضمن خدمت را از دانشجویان دریافت می‌کنند در حالی که این اقدام آن‌ها آسیب‌های بسیاری برای افرادی که تازه استخدام شده‌اند به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه افرادی که با زحمت و عشق به حرفه معلمی در آزمون استخدامی قبول شده‌اند باید تشویقی دریافت کنند و مورد حمایت‌های مالی و مادی قرار گیرند نه آنکه برای آن‌ها ایجاد زحمت و هزینه شود.

منادی‌سفیدان با تاکید بر اینکه این موضوع را پس از بازگشت نمایندگان از سرکشی به حوزه‌های انتخابیه در کمیسیون آموزش و تحقیقات پیگیری خواهد کرد، افزود: آموزش و پرورش باید راه دیگری برای پر کردن کمبودهای مالی خود پیدا کند چراکه دوره‌های ضمن خدمت که از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند باید رایگان برگزار شوند و تنها برای کلاس‌های فوق برنامه، آن هم به اندازه معقول شهریه دریافت کند.

عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس مخالف این اقدام آموزش و پرورش است، ادامه داد: نباید به پذیرفته‌شدگان در آموزن استخدامی آموزش و پرورش که درآمد کافی نداشته و قرار است در آینده نزدیک معلم شوند فشار مالی وارد کرد.  

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، وزیر آموزش و پرورش به تازگی  از دریافت شهریه از پذیرفت‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و  پرورش برای گذراندن دوره‌های صلاحیت حرفه‌ای خبر داد و افزود: 50 درصد مبلغ شهریه را آموزش و پرورش و 50 درصد را دانشجو پرداخت خواهند کرد./

۹۴/۱۱/۱۷
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی