---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۰۴ ق.ظ

۰

معلمان حق التدریس امسال استخدام می شوند

شنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۰۴ ق.ظ

مهرماه امسال معلمان حق التدریس استخدام می شوند.


احمد امیرآبادی در دیدار با معلمان حق التدریسی که در مقابل دفتر وی تجمع کرده بود خبر از استخدام معلمان تا قبل از سال تحصیلی جدید داد.
به گزارش گیتی آنلاین خبر رسیده حاکی است؛ این عضو هیئت رئیسه مجلس که برای عیادت یکی از بستگان بیمار خود در مسیر سفر به شهرستان بود با مشاهده و  انتشار خبر این تجمع مقابل دفتر خود و مواجهه با درب بسته با لغو سفر ، به قم برگشت و با این معلمان دیدار و گفت و گو کرد.

به گفته این معلمان، امیرآبادی تنها نماینده ای است که همیشه دیدار با معلمان را پذیرفته و در مورد استخدام معلمان حق التدریس به جد پیگیر است.

اورعی مشاور نماینده مردم قم در مجلس در گفت و گو با شبکه خبری قم ضمن احترام به این معلمان حق التدریس گفت: برنامه ملاقات مردمی دفتر در ماه مبارک رمضان بعد از افطار می باشد و هرگز درب دفتر این نماینده مقابل هیچکس و به ویژه این معلمان زحمتکش بسته نبوده و نخواهد بود.

وی افزود: دکتر امیرآبادی با لغو سفر خود که برای عیادت یکی از بستگان به شهرستان رفته بودند در مسیر سفر برگشتند و به دیدار این عزیزانی که با زبان روزه در مقابل دفتر تجمع کرده بودند، شتافتند.

اورعی با اشاره به هماهنگی با نماینده معلمان حق التدریس اظهار کرد: نماینده این معلمان حق التدریس در جریان تغییر ساعت ملاقات مردمی بودند اما با این حال به دلیل اهمیت و ارزش این عزیزان، نماینده مردم قم خارج از نوبت و خارج از ساعات ملاقات عمومی و با لغو سفر خود با این معلمات دیدار کرد.

وی ادامه داد: این نماینده مجلس در دیدار ظهر امروز با بطحایی وزیر آموزش و پرورش، معاون اداری مالی وزیر  و رئیس سازمان امور استخدامی کشور وعضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در حضور معلمان تماس گرفته و وعده داد که کار استخدام این عزیزان را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهد کرد.
۹۸/۰۲/۲۸
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی