---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۴۲ ب.ظ


دکتر حریرچی گفت: 20 درصدی که به حقوق و کارانه پرسنل بهداشت و درمان اضافه شده بیشتر برای افراد پیمانی و استخدامی است و قراردادی‌ها شامل آن نمی‌شود.
دکتر ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: این مصوبه عمومی دولت است و منحصر به وزارت بهداشت و درمان نیست که از محل صرفه‌جویی برخی وزارتخانه‌ها مثل آموزش و پرورش و وزارت خانه‌های ستادی تامین شده است و طبق آیین نامه‌ مخصوص کارکنان رسمی و پیمانی است و امیدواریم شرایطی فراهم شود که برای سایر کارکنان هم استفاده شود.

دکتر حریرچی در خصوص استخدام نیروی جدید در وزارت بهداشت گفت: با توجه به محدودیت‌های دولت و حجم عظیم نیروی انسانی که بسیاری از آنها در ستادها مشغول هستند و با وجود محدودیت اقتصادی کمبود شدید نیرو در حوزه‌های بهیار، کمک بهیار و کمک پرستار داریم. که علت این محدودیتها در موارد کمبود اعتبارات کافی برای جذب نیروی جدید است.

وی افزود: به دلیل سیاست‌های آموزشی که در گذشته وجود داشته نیروی پرستار کم است و به عنوان مثال در شهر تهران در تیر ماه امسال ما اعلام آمادگی برای انعقاد قرار داد با 4 هزار و چند صد نفر پرستار داشتیم که متقاضیان فقط 1500 نفر بودند و تدابیری اندیشیده شده تا پرستارانی که در ابتدای خدمت در شهرستانها هستند و تمایل به استخدام دارند در سه دانشگاه تهران،‌ شهید بهشتی و ایران ظرفیت‌های خالی داریم و می‌توانیم از آنها استفاده کنیم و به تعداد متقاضی در شهرهای بزرگ ظرفیت پذیرش نیروی پرستاری جدید وجود دارد.

نظرات  (۱۲)

با سلام -پس نتیجه می گیریم قراردادی ها آدم نیستند -باید اون دنیا جواب بدین به خاطر این بی عدالتی ...سلام آقای حریرچی واقعا دست شما و بقیه درد نکنه که به فکر ما قراردادی ها هستید حقوق ما زیاد است لطفا کم کنید وبه حقوق خودتان و سایر همکارانت که چنین تصمیم مزخرفی گرفتید اضافه کنید.
اون آدم احمقی که بدون آگاهی حرف مفت میزنه باید بره تحقیق کنه که خیلی از نیروهای قراردادی از طریق گذشتن از هزار بدبخی وارد اداره شدن..اتفاقا نیروهای رسمی خیلی هاشون نه تعهد دارن و نه تخصص ..ما دیگه باهاشون کار می کنیم بچه های قراردادی ظلم پایدار نیست خدا با مستضعفین
۱۵ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۴۷ یک قراردادی اونم از هئیت امنایش تبصره 1 ماده ....
عیب نداره
تصمیم با شما
قضاوت با خدا
ما نیز خدا را وکیل قرار میدیم.
دوستانیکه میخواهن با نحوه گزینش  اعم از محل  .زمان . نوع گزینش و نوع رفتار و کردار و نوع نستن و پاسخ ودادن خلاصه فوت وفن مصاحبه اشنا شوند برن نرم افزار اتاق مصاحبه را بازار اندرویید دانلود کنن  خیله جالب است ارتمنان میکند حتی میتوانید  سوالات  گزینش را هم تست بزنید
۲۹ بهمن ۹۳ ، ۰۰:۲۳ جناب قرادادی و جناب بابک
اون زمان که با پارتی بازی وارد دستگاه های دولتی شدین باید فکر اینو میکردی که حتما بین یه نیروی قرادادی و یه نیروی رسمی یا پیمانی تفاوت هست . به جرات میشه گفت تقریبا همه افرادی که بصورت قراردادی یا شرکتی تو ادارات مشغولن با سفارش و پارتی و بدون شرکت در کوچکترین رقابتی با دیگران وارد سیستم شدن و حالا هم از زمین و زمان طلبکار هستن . 

سلام
نیروهای قراردادی از جان کار میکنند بجای یه نفر ازمون کار سه نفر رو میگیرند و رسمی ها و پیمانی دو یا سه برابر نیروهای قراردادی حقوق و مزایا میگیرند انصاف نیست موقع عیدی یکسان مثل کارمند عمل میکنن ولییییییییییی در افزایش حقوق و غیره کارمند نیستیم در حالی که ما کار زحمت میکشیم رسمی ها و پیمانی میخورن و میخوابن آفرین بر شما مسئولان دست شما درد نکنه مگر ما خانواده نداریم هر میتوانیم به زور پول اجاره خونه و هزینه های فیش رو جور کنیم چه برسد شکم خانواده رو سیر کنیم موقع مهمون آمدنم شرمنده میشیم خدا ازتون نگزره فقط بخدا می سپاریم همه شما مسئولان جواب گو هستید بی عدالت هااااااااااااااااااااااای موفت خور .
خاک بر سرتان نیروهای قراردادی مثل حمال کار میکنند پول را رسمی وپیمانی میگیرد حرامتان باشد اگر شما خوردید خدا نمی گذارد از گلوی بچه هایتان پایین برود
با تشکرازتمام مسئولین محترم  در مراکز بهداشتی واقعا نیروهای قراردادی هستند که بخوبی کار میکنند نیروهای قراردادی که از مراکز بهداشت ودرمان حذف شوند خدمت دهی هم کم میشود ولی وقت حقوق مزایا میگن رسمی حقوق ومزایا رادریافت کنند بنده حقیر ده سال است در آزمایشگاه مکز بهداشت کار میکنم  ولی متاسفانه د رپرداخت حقوق ومزایا واضافه کاری فقط از کلمه قراردادی استفاده میشود بله هر جا که نیرو کم است از نیروهای قرار دادی به جای چند نفر کار میکشند ولی حقوق ومزایا مال نیروهای  رسمی که اغلب درشرف بازنشستگی هستند آخه تا کی قراردادیها کار کنند ورسمی فقط حقوق ومزایاش بگیرند  لذا از شما مسئولین محترم خواهشمندم  همکاران قراردادی را هم در افزایش حقوق ومزایا در نظر بگیرید  همچنین سوابق کاری پرسنل قراردادی وبنا به بخشهایی که کار میکنند سختی کار برایشان در نظر گرفته شود با  آرزوی توفیق روزافزون برای همگی  یک نیروی قرار دادی با ده سال سابقه کاری در آزمایشگاه مرکز بهداشتی  درمانی
چون شما قراردادی ها با پارتی استخدام شدید حقتونه .
با سلام چطوردر پایان سال عیدی قراردادیها مثل رسمی ها می باشد ولی در افزایش حقوق فرق گذاشته می شود چطور مثل هم در یک سمت کار می کنند ولی رسمی بگیرد قراردادیها اصلا.چرا قانون یکی هست ولی افزایش حقوق بی قانونی است.کارکردن.......خوردن........
۲۵ دی ۹۳ ، ۱۹:۳۶ قراردادی
سلام
آقای حریرچی واقعا دست شما و بقیه درد نکنه که به فکر ما قراردادی ها هستید حقوق ما زیاد است لطفا کم کنید وبه حقوق خودتان و سایر همکارانت که چنین تصمیم مزخرفی گرفتید اضافه کنید.

با سلام -پس نتیجه می گیریم قراردادی ها آدم نیستند -باید اون دنیا جواب بدین به خاطر این بی عدالتی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی