---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۲۰ ق.ظ

۰



  معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان شمالی از استخدام ۳۴۰ نفر در آموزش‌وپرورش استان طی امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قنبر علی خوش آیینه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون استخدام ۳۴۰ نیرو در آموزش‌وپرورش خراسان شمالی قطعی شده که از این تعداد ۱۷۰ نفر نیروی تربیت‌معلم و ۱۷۰ نفر نیز در حوزه‌های دیگر است.

وی افزود: امسال ۲۰۰ نفر نیرو در راز و جرگلان ومانه و سملقان استخدام خواهند شد و علاوه براین در تلاش هستیم ۲۰۰ سهمیه استخدامی دیگر تا پایان دولت یازدهم برای استان منظور شود.

معاون پژوهش آموزش‌وپرورش استان تصریح کرد: امسال یک هزار و ۲۵۰ نفر از فرهنگیان در نقل و انتقالات شرکت کرده بودند که از این تعداد ۷۰۰ نفر برای داخل استان و ۵۰۰ نفر برای خارج از استان درخواست داده بودند.

خوش آیینه بیان داشت: چنانچه معلمان نسبت به نتایج نقل و انتقالات اعتراضی داشتند می‌توانند اعتراض خود را اعلام کنند.

معاون پژوهش آموزش‌وپرورش استانافزود: تاکنون با جابجایی و انتقال ۵۲۰ فرهنگی داخل استان و ۱۵۰ فرهنگی خارج از استان موافقت شده است.

وی با اشاره به اینکه تا سال ۹۲ تعداد ۴۰۰ کلاس درس دو نوبته در استان وجود داشت، تصریح کرد: با ساماندهی حوزه نیروی انسانی اکثر مدارس خراسان شمالی یک‌نوبته شده و فقط ۵۰ کلاس در دوره ابتدای دو نوبته است.

این مسئول با اشاره به اینکه هرساله به مقدار ۱۰ تا ۱۵ درصد به قیمت کتاب‌های درسی اضافه می‌شد، اظهار داشت: امسال با ثبت‌نام الکترونیکی این قیمت ۳ تا ۷ درصد افزایش‌یافته است.

وی تصریح کرد: وزارت آموزش‌وپرورش سند اهداف و راهبردهای آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در قالب ۱۴۴ برنامه راهبردی و آموزشی را برای تمامی استان‌ها طراحی کرده است که اقدامات و برنامه‌ریزی‌های این سازمان بر اساس این برنامه‌ها اجرا خواهد شد.

۹۵/۰۵/۱۲
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی