---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۰۳ ق.ظ

۴

معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از تبدیل وضعیت استخدامی 196 مربی حق‌التدریس مراکز آموزشی استان خوزستان تبدیل به پیمانی خبر داد.

خبرگزاری فارس: تبدیل وضعیت 196 مربی حق‌التدریس در خوزستان

محمد رشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: مصاحبه استخدامی مربیان حق التدریس این اداره کل از 28 شهریورماه جاری تا یکم مهرماه امسال در مراکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای این شهرستان برگزار می‌شود.

وی هدف از انجام این مصاحبه را سنجش حضوری شایستگی داوطلبان استخدام از نظر مهارت شغلی و ویژگی‌های شخصیتی نظیر مهارت ارتباطی، علایق، استعداد یادگیری و غیره است.

معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به رشته‌های مهارتی این داوطلبان در زمینه‌های فناوری اطلاعات، صنایع غذایی، صنایع دستی، هنری و طراحی و دوخت، مکانیک، گرایش‌های برق، صنایع چوب، گرایش‌های کشاورزی، جوشکاری، تأسیسات، تعمیر موبایل، عمران، کشاورزی و غیره افزود: کار مصاحبه با این افراد پس از تکمیل پرونده‌شان انجام می‌شود.

رشیدی با اشاره به ظرفیت 4 هزار و 876 نفری تبدیل وضعیت مربیان حق التدریسی به پیمانی در سازمان فنی و حرفه‌ای کشور عنوان کرد: سهم استان خوزستان از این تعداد، 196 نفر است.

وی با بیان اینکه آزمون استخدامی در دو بخش برگزار می‌شود، تصریح کرد: بخش کتبی تخصصی آن برگزار شده و در بخش مصاحبه نیز افراد باید دارای شرایط خاصی همچون بومی بودن و داشتن مدرک تحصیلی مرتبط باشند.

به گفته معاون پشتیبانی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان، هر یک سال سابقه تدریس برای داوطلبان به عنوان امتیاز برای آنها محسوب می‌شود.

رشیدی در پایان یادآور شد: نیروهای اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خوزستان در چهار گروه رسمی، پیمانی، قراردادی و حق التدریس مشغول فعالیت هستند.

۹۴/۰۶/۱۸
مدیر سوم

نظرات  (۴)

سلام
در مجوز اشاره شده که بعد از طی مراحل گزینش استخدام خواهید شد. پس مطمئنا مراحل گزینش هست احتمالا تا بهمن صدور احکام طول بکشه.من هم مربی حق التدریس سازمان هستم 
سلام
در مجوز اشاره شده که بعد از طی مراحل گزینش استخدام خواهید شد. پس مطمئنا مراحل گزینش هست احتمالا تا بهمن صدور احکام طول بکشه.من هم مربی حق التدریس سازمان هستم 
والا اینطوری که داره پیش میره خبری نیست . تشکر از شما
سلام ادمین خوبی میگم بعد از مصاحبه تخصصی باز هم مراحلی مونده که طی کنیم اینا میگن تبدیل وضعیت شدن اما در واقعیت هیچ خبری نیست و مربیان فوق لیسانس با ده سال یا بیشتر سابقه کاری با 350 نهایت 480 هزار تومن زندگی میکنند . به نظر شما کی تبدیل وضعیتمون اغاز میشه ممنون میشم اگر اطلاعاتی دارید جواب بدید
پاسخ:
مدیرسایت : مصاحبه عقیدتی هم احتمالا خواهید داشت  البته چون شما شاغلید احتمالا اینو نداشته باید ولی باز بستگی به اداره داره در مورد تبدیل وضعیت هم باز اینم بستگی به مجوز و ادارتون داره . 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی