---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ق.ظ

۰



معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جذب 30 درصد مربیان حق التدریس فنی و حرفه‌ای خبر داد و گفت: همه برگزیدگان مسابقات ملی و جهانی مهارت از تسهیلات ویژه صندوق کارآفرینی امید بهره مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، محمد امین سازگارنژاد امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: به برگزیدگان مسابقات ملی و جهانی مهارت از سوی صندوق کارآفرینی امید، تسهیلات 10 تا 40 میلیون تومانی پرداخت می شود.

وی با اشاره به جذب 30 درصد مربیان حق‌التدریس فنی و حرفه‌ای گفت: در راستای ساماندهی نیروهای انسانی، استخدام 400 هزار نفر از مربیان را در دستور کار قرار دادیم که تاکنون موفق به جذب 30 درصد آنها شدیم و برای مابقی در حال مذاکره با سازمان مدیریت هستیم.

معاون وزیر کار در ادامه کیفی‌سازی آموزش‌های مهارتی را یکی از برنامه‌های مهم سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در سال جاری نام برد.

سازگارنژاد همچنین از قطع فعالیت‌های موازی خبر داد و افزود: در سال جاری از آموزش‌های موازی که مردم و آموزشگاه‌های خصوصی از عهده آن بر می‌آیند جلوگیری کرده و تمام توان و امکانات خود را مصروف رشته‌هایی می‌کنیم که بخش خصوصی قادر به انجام آن نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری همایش اشتغال و مهارت در سطح ملی و بین المللی خبر داد و آمادگی سازمان متبوع خود را برای تامین نیازهای‌ آموزشی بخشهای مختلف اقتصادی اعلام کرد.

سازگارنژاد بیکاری را دغدغه ملی و اساسی خانواده‌ها دانست و گفت: راه حل بیکاری و پیش نیاز آن مهارت آ‌موزی است و اگر قرار است مطابق سند چشم انداز به قدرت اول منطقه تبدیل شویم باید در عرصه مهارت آموزی هم پیشتاز باشیم و نگاه و نگرشی هوشمندانه را در نظام تدبیر و تصمیم دنبال کنیم.

وی با انتقاد از کم توجهی نسبت به مقوله مهارت آموزی و اشتغال در قانون کار و قوانین برنامه پنجم و ششم توسعه خاطرنشان کرد: در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی که سندی جدید در فرایند اقتصادی و اجرایی کشور است باید مردم و بخشهای خصوصی را توانمند و برای یک اقتصاد درون زا آماده کنیم که پیش نیاز آن سرمایه گذاری بر مهارت آموزی است.

سازگار نژاد در پایان از اتصال پرتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به کاریابی‌ها خبر داد و گفت: این اقدام در طرح تکاپو و حرکت رخ داده و در قالب همکاری های مشترک به شکل سه جانبه میان وزارت کار، سازمان فنی و حرفه‌ای و موسسات کاریابی در حال انجام است.

انتهای پیام

۹۵/۰۳/۱۰
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی