---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۱۸ ب.ظ

۰

 

معاون توسعه منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: به زودی مراحل استخدام یک‌هزار و 400 نفر راهدار در استان‌های مختلف کشور آغاز می‌شود.


 

سید سعید سیدعلایی در حاشیه مراسم روز راهدار در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: ما از طریق معاونت توسعه راهبردی رئیس جمهور کار استخدام یک‌هزار و 400 راهدار را پیگیر هستیم که به زودی بر اساس سهمیه ابلاغی به استان‌ها استخدام آن‌ها آغاز خواهد شد.

وی افزود: این استخدام منهای مجوز استخدامی پنج هزار نیرو در وزارت راه و شهرسازی است که آن را نیز اعمال می‌کنیم و امیدواریم با صدور مجوز مراحل اجرایی آن آغاز شود.

معاون توسعه منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی از حاکمیتی شدن کلیه پست‌های راهداری در کشور خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه معاونت توسعه منابع انسانی و راهبردی رئیس جمهور تمامی پست‌های راهداری حاکمیتی شده و مشکلاتی که پیش از این در این حوزه داشتیم، برطرف می‌شود.

سیدعلایی از آغاز آموزش راهداران در کشور خبر داد و تصریح کرد: براساس توافق‌نامه‌ای که بین مرکز تحقیقات راه و شهرسازی و مجموعه‌های علمی و آموزشی و دانشگاهی در کشور به انجام رسیده از امروز اول دی ماه آموزش راهداران آغاز شده و ما در تهران در 2 مرکز آموزشی این برنامه‌ها را تعقیب می‌کنیم.

این مسئول ادامه داد: در سایر استان‌ها نیز به تدریج تا پایان امسال و سال آینده دوره‌های آموزشی آغاز خواهد شد تا راهداران بتوانند با آموزش‌های نوین در این حوزه بیشتر آشنا شوند.

معاون توسعه منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی از حذف نقاط حادثه‌خیز و همچنین تقویت ایمنی جاده‌ها خبر داد و عنوان کرد: ما شرایط بسیار سختی را در زمستان در برخی از استان‌ها در حوزه راه شاهد هستیم به طوری که گذر هموطنان‌مان بدون حضور راهداران از این جاده‌ها به دلیل بارش سنگین برف امکان‌پذیر نیست.

سید علایی ایثارگری راهداران را در انجام وظیفه خود خطیر عنوان کرد و گفت: استان اردبیل از استان‌هایی است که در نیمه 2 سال با بیشترین بارش و نزولات جوی روبرو است اما به رغم این بارش‌های سنگین با تلاش راهداران در کمترین فرصت مسیرها و راه‌ها بازگشایی شده و امکان تردد در آن به وجود می‌آید.

شخص وزیر پیگیر تکمیل راه‌آهن اردبیل میانه است

وی در مورد پروژه راه‌آهن اردبیل نیز عنوان کرد: شخص وزیر راه و شهرسازی به جد پیگیر اجرای پروژه راه‌آهن اردبیل است و در کنار تلاشی که مجموعه نمایندگان و شخص استاندار اردبیل انجام می‌دهد امیدواریم هر چه سریع‌تر از محل فاینانس شرکت چینی عملیات اجرای این پروژه را آغاز کند.

معاون توسعه منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی در پایان گفت‌و‌گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل گفت: هیچ مانعی در آغاز عملیات اجرایی این پروژه و تکمیل آن وجود ندارد و امیدواریم در موعد مقرر پیمانکار پروژه آن را تکمیل و تحویل دهد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی