---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۷:۵۵ ق.ظ

۷

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی شیراز گفت: امید است با توجه به مصوبه هیئت‌وزیران و پیگیری‌های انجام‌شده امسال ۳۵ درصد به حقوق کارکنان جهاد کشاورزی افزوده شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز،گردهمایی دوروزه معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی جهاد کشاورزی سراسر کشور با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در شیراز برگزار شد.

محمدعلی جوادی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه این گردهمایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بعد از سال‌ها پیگیری قانون استخدام مهندسان ناظر پیاده شد و بر اساس آن 8 هزار و 700 مهندس ناظر در جهاد کشاورزی سراسر کشور استخدام شدند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر افزایش حقوق کارکنان جهاد کشاورزی گفت: در قیاس با بقیه کارکنان دولت و با توجه به میدانی بودن کار کارکنان جهاد کشاورزی حقوق آن‌ها یک حقوق حداقلی است امید است با توجه به مصوبه هیئت‌وزیران و جلسات و پیگیری‌های انجام‌شده امسال 35 درصد به حقوق کارکنان جهاد کشاورزی افزوده شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی در مورد پرداخت پاداش بازنشستگان خاطرنشان کرد: سال گذشته مقدار قابل‌توجهی از پاداش بازنشستگان جهاد کشاورزی مربوط به سال‌های 90، 91 و 92 پرداخت شد.

وی تصریح کرد: برای پرداخت پاداش بازنشستگان در سال 93 هم مصوبه هیئت‌وزیران گذرانده و تأمین اعتبارش صورت گرفته و حتی به خزانه هم ابلاغ‌شده و در حال پیگیری است که با تأمین نقدینگی خزانه پاداش بازنشستگان به‌مرور پرداخت شود.

جوادی با تأکید بر اینکه پرداخت پاداش بازنشستگان دستور کار وزارتخانه است و سازمان مدیریت و وزارت اقتصاد و دارایی هم این امر را پیگیری می‌کنند گفت: امید است تا چند ماه آینده مشکل همه بازنشستگان جهاد کشاورزی برطرف شود.

وی بابیان اینکه تاکنون 60 درصد پاداش بازنشستگان جهاد کشاورزی استان فارس در سال 92 پرداخت شده است عنوان کرد: در استان‌های دیگر و در ستاد وزارتخانه این مشکل وجود نداشته و همه پاداش‌ها پرداخت شده است و امید است تا خردادماه بخشی قابل‌توجهی از مشکلات حل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره دستاورد گردهمایی‌های معاونان مدیریت و منابع انسانی افزود: گردهمایی‌های معاونان علاوه بر اینکه برای آینده کاری نیروی انسانی وزارت جهاد بسیار مفید است سبب همدلی و همفکری شده و مشکلات اجرایی و سیاست‌های وزارتخانه در این جلسات موردنقد قرار گرفته و چالش‌های این سیاست‌ها دیده می‌شود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم در مورد برنامه وزارتخانه برای به‌کارگیری نیروی مدیریتی جوان اظهار داشت: در این زمینه کار خوبی انجام‌شده و سندی از دل این جلسات بیرون آمده که این سند برای تصویب به سازمان مدیریت ارائه می‌شود.

جوادی خاطرنشان کرد: این سند هرم سنی وزارت جهاد کشاورزی را نشان می‌دهد و در بین نیروهای جوان‌ وزارتخانه استعدادیابی می‌کند و آموزش‌های لازم برای جایگزینی مدیران برای سال‌های آینده در این سند ارائه می‌شود.

وی با اشاره به ایجاد گسست مدیریتی در وزارتخانه گفت: با اجرای این برنامه این گسست مدیریتی از بین می‌رود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی در مورد برنامه وزارت برای استخدام ناظران کشاورزی نیز گفت: به غیر از همان 8 هزار و 700 نیرویی که سال گذشته در جهاد کشاورزی استخدام شده‌اند برنامه‌ای برای استخدام نیروی جدید نداریم زیرا هم مدت اعتبار قانون آن تمام‌شده هم اعتباری برای این کار در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/ ب

نظرات  (۷)

دورغ میگن
سلام من با مدرک فوق لیسانس که 20 سال پیش کرفتم زیر حکمم دو میلیون و صد هستش در اداره کل منابع طبیعی استان .... مگه خون سازمانهای دیگه رنگینتر از ماهست که بیش از سه برابر ما حقوق میگیرن . البته مزایای دیگه هم غیر حقوق میگیرن . هی دولتیان که شعارهای عدالت تون کوش فلک را کر کرده پس کو عدالت ؟ ما که حلالتون نمیکنیم انشالله خداهم نگذره ازتون .............
سلام من کارمند جهاد کشاورزی هستم  این حرفها چیه وزیر باید قدرت داشته باشه یک بخشنمامه جدید اومد که اضافه کار و ماموریت 100 هزار تومان شد خاک تو سر ما که اومدیم جهاد کشاورزی  ما چقدر بد بختیم که کارمند دولت هستیم و دنبال 50 تومان 100 هزار تومان میگردیم اداره برق و گاز و امسال اینها منابع نفتی و گازی رو از خونه پدر شون نیاوردن که حقوق شون اینقد ربالاس برای همه مردم ایرانه
با سلام کارمند جهاد هستم با مدرک فوق لیسانس با اجرای قانون خدمات کشوری دلمان خوش بود که حقوق همه کارکنان دولت یکسان میشه ولی دریغ یک ذره هماهنگی. کارکنان اداره آب و فاضلاب و برق با مدرکی پایین تر از بنده دو برابر ما حقوق میگیرند بهانشون هم اینه که حکم های ما کارگری است ما هم میخواهیم کارگر باشیم ما مهندسی نخواستیم. یا کارمندان دادگستری دو برابر ما حقوق میگیرند آنهم زیر کولر گازی ولی همه کارهای ما میدانی و مزرعه ای است اونها هم بهانشون اینکه وزارت ما در آمد دارد و مخابرات و دارایی و غیره هم همینطور ای کاش وزارتخانه ما هم یک پلی به جیب کشاورزان بدبخت میزد!!! تا کارمندانش معطل یک ریال دوریال نباشد. ما کارکنان عدالت پرداخت حقوق را میخواهیم که عده ای با سردادن عدالت علی گوش فلک را کر کرده اند.
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۴ بازنشسته یاسوجی
جوادی مشکل اصلی ما بازنشستگان است. درصورت نبودن اعتبار چرا احکام بازنسنگان امضا شد? چرا در این وزارتخانه کسی نیست با این اقا ی جوادی برخورد کند ? وزیری به این پخمی  وضعیفی تابحال ندیده ام . 
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۰:۰۳ جهاددراه خدا
باسلام لطفا خبری که داده میشه پیگیری کنید که به نتیجه برسه نه اینکه فقط اعلام بشه 35 درصد افزایش پیدا میکند و دیگه از خاطر همه محو بشه
۲۴ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۶:۱۴ جهاد در راه خدا
اینکه فونتش بزرگه و نصف متن زده بیرون.... جناب مدیر اگه ممکنه درستش کن سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی