---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۲۴ ق.ظ

۰

ارومیه - ایرنا - معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 260 هزار پرستار جدید در نظام سلامت کشور مورد نیاز است.


محمد میرزابیگی روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت یکصدمین سال تاسیس پرستاری در ارومیه افزود: با وجود اینکه ظرفیت جذب دانشجوی پرستاری در کشور امسال دوبرابر شده، برای رسیدن به وضعیت مطلوب در این بخش فاصله زیادی داریم که در این زمینه باید از ظرفیت آموزش غیردولتی بهره ببریم.
وی اضافه کرد: در حال حاضر 181 دانشکده پرستاری در کشور فعالیت می کنند و به امر تربیت پرستاران برای ورود به نظام سلامت مشغول هستند.
وی اظهار کرد: در حال حاضر سالانه هفت هزار و 500 پرستار فارغ التحصیل می شوند.
معاون پرستاری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در حال حاضر مجوز استخدام هفت هزار پرستار برای بیمارستان های جدید در کشور صادر شده است که امیدواریم بتوانیم این روند را تداوم ببخشیم.
میرزابیگی وضعیت کشورمان را در حوزه پرستاری در دنیا مطلوب عنوان کرد و گفت: برای بهبود روز افزون این حوزه، آموزش و پژوهش به همراه پرستاری جامعه نگر را تداوم می دهیم.
وی با تبریک یکصدمین سالگرد تاسیس آموزشکده پرستاری در ارومیه افزود: باید در دیگر دانشگاههای کشور نیز نظیر مراسم ارومیه برگزار شود تا زمینه آشنایی بیشتر مردم جامعه با خدمات این قشر را فراهم کنیم.
جواد آقازاده رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از تاریخ پزشکی و پرستاری استان اضافه کرد: نخستین کلینیک طبی در سال 1835 میلادی و نخستین آموزش مدرن بهداشت خانواده در سال 1838 میلادی در ارومیه آغاز به کار کرد ولی افتخار مهم افتتاح نخستین بیمارستان و همزمان اولین مدرسه عالی طب در ارومیه در سال 1882 و تاسیس نخستین آموزشکده پرستاری در سال 1294 بود که این همه نشان از قدمت خدمات سلامتی در این منطقه دارد.
امروز همچنین در آیین ویژه ای پرچم و تندیس یکصدمین سالگرد تاسیس رشته پرستاری در ارومیه رونمایی شد.
همچنین به اهتمام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی، سرود فرشتگان سپید در وصف پرستاران بازخوانی شد.
این سرود در سال 1350 به عنوان نخستین سرود پرستاری توسط جمعی از دانشجویان رشته پرستاری اجرا شده بود.
به گزارش ایرنا ، 100 سال پیش مطابق با سال 1294 هجری شمسی ، نخستین آموزشگاه پرستاری در ارومیه گشایش یافت که متقاضیان زیر دیپلم را می پذیرفت و دوره آموزشی آن سه سال بود.
هم اکنون افزون بر 120 هزار نفر پرستار در بیمارستان های کشور فعالیت می کنند.
۹۴/۰۷/۱۸
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی