---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۹:۲۱ ق.ظ

۰


معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: در ۲ سال گذشته ۴۳ هزار نیروی پرستار در کشور به‌کارگیری شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس محمد میرزابیگی امشب در مراسم گرامیداشت روز پرستار اظهار داشت: 16 هزار نفر در قالب در تحول نظام سلامت، 7500 نفر در قالب طرح نیروی انسانی، 5000 نفر مرخصی دوران زایمان، 4000 نفر دانشجوی سال آخر و 11 هزار نفر در قالب استخدام دولتی به‌کارگیری شدند.

وی ادامه داد: 60 درصد از خدمات پرستاری به صورت حرفه‌ای و 40 درصد از خدمات غیر حرفه‌ای ارایه می‌شود.

میرزابیگی عنوان کرد: در همین راستا برنامه‌ریزی شد تا خدمات غیرحرفه‌ای پرستاری  به صورت خدمات کمک پرستاری به مردم ارائه شود که در این جهت 10 هزار کمک پرستار در کشور تربیت شدند.

وی گفت: پرستاران ما امروز به اندازه 2 نفر در روز به بیماران ارائه خدمت می‌کنند که یک ایثار بزرگ محسوب می‌شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: در سال‌های اخیر توسعه مراکز درمانی و بیمارستانی در کشور سبب شد تا ما نتوانیم میزان پرستاران خود را به تعداد تخت‌ها افزایش دهیم.

وی عنوان کرد: با این وجود در 3 سال گذشته به ازای هر تخت بیمار تعداد پرستاران از 0.7 درصد به 1.8 دهم درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در راستای تأمین نیروی انسانی پرستاری برنامه‌ریزی شد تا تعداد مراکز تربیت پرستاری افزایش یابد که در این زمینه 60 هزار پرستار در 181 دانشکده در حال آموزش هستند.

وی افزود: در زمینه پرداخت کارانه پرستاران حدود یک سال عقب‌ماندگی داریم که امیدواریم با قول معاون اول رئیس جمهوری این طلبکاری پرستاران پرداخت شود.

وی با اشاره به اجرای طرح سند تقاضا و عرضه عنوان کرد: ما در این طرح درصدد تدوین استانداردهای خدمات پرستاری بر اساس نیازهای کشورمان هستیم که در این طرح به ازای هرتخت 2.5 دهم درصد برای کل گروه کارشناسی پرستار و به ازای هر تخت 1.8 دهم درصد پرستار کارشناسی دیده شده است.

میرزابیگی ادامه داد: در دولت گذشته به پرستاران توجه ویژه‌ای شده و طرح مسائلی مانند ظلم به جامعه پرستاری امری غلط و اشتباه است.

وی در پایان از صدور 10 هزار صلاحیت پرستاری برای پرستاران در 2 سال گذشته خبر داد.

۹۵/۱۱/۱۸
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی