---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۵۵ ب.ظ

۰


معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تحصیلات تکمیلی اولویت اول دانشگاه فرهنگیان است.

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، دکتر کفاش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جهت‎گیری دولت و مجلس به سمت اولویت قرار دادن مسائل آموزش و پرورش است و این مهم یک فرصت است چرا که زمانی آموزش و پرورش اصلاح می‎شود که نگاه به آن از هزینه‎ای به سرمایه‎ای تبدیل شود.

وی با بیان اینکه نگاه ما به تولید بالاترین تولید است، اضافه کرد: آموزش و پرورش انسان را تربیت می‎کند و اندیشه و شالوده شهدای هسته‎ای در آموزش و پرورش شکل گرفته است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه آنچه جامعه را تغییر می‎دهد نیروی انسانی است که می‎تواند در جامعه جرقه و انفجار ایجاد کند، بیان کرد: اولویت اول دولت بهداشت و سپس آموزش و پرورش است چنانچه امروز از فقر و تبعیض رنج می‎بریم به خاطر این است. زمانی نفت 100 دلار بود کسی مطالبه نمی‎کرد که فرهنگیان مشکل دارند.

وی کفت: 1350 میلیارد تومان برای 6 ماهه 94 به آموزش و پرورش اختصاص یافته که این رقم خارج از بودجه مصوب بوده و 3500 میلیارد تومان نیز در داخل بودجه برای سال 95 در آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

خروج 40 هزار نیرو از آموزش و پرورش در سال گذشته

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: سال گذشته 25 هزار نیروی بازنشسته و 40 هزار نیرو از آموزش و پرورش خارج شد بدون اینکه آموزش و پرورش دچار مشکل شود و این نشان از تدبیر وزیر آموزش و پرورش است.

وی اضافه کرد: 112 درصد تخصیص بودجه به آموزش و پرورش داده شده که البته این تخصیص جوابگوی مطالبات انبوه فرهنگیان نمی‎شود اما به هر حال بخشی از مشکلات آموزش و پرورش را حل کرده است.

کفاش ادامه داد: در حال حاضر 5000 نفر ردیف استخدامی گرفتند و باید با آزمون، استخدام آموزش و پرورش شوند. چرا باید یک فرد فوق لیسانس و دکترا در جامعه ما بیکار بماند اما پسرخاله فلان مدیر استخدام شود؟.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه هنوز ضوابط طرح رتبه‎بندی معلمان از سوی دولت اعلام نشده و قرار است براساس این طرح فرهنگیان به 4 گروه طبقه‎بندی شوند و تحصیلات، تحقیقات و سابقه کار آنها را در این طرح لحاظ خواهد شد، بیان کرد: رتبه‎بندی آغاز حرکت رشد فرهنگیان است.

وی با بیان اینکه جریانات فرهنگی را باید فرهنگیان مومن، باسواد و معتقد به نظام مدیریت کنند، افزود: امروز جریانی که در کشور برای حمایت از فرهنگیان راه افتاده است جریانی پیش‎برنده، رو به جلو و مثبت است و البته مطالبات حق معلمان است که باید صفر شوند و متاسفانه این میزان مطالبات از اجرای طرح‎های آبگوشتی گذشته بوده که دولت جدید باید آنها را صفر کند، بخشی از این مهم انجام و بخشی دیگر در حال انجام است.

ایجاد شبکه اجتماعی دانش‎آموزی تا قبل از سال تحصیلی جدید

به گزارش ایسنا، معاون وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران گفت: برای ساخت کانون‎های مدارس و اردوگاه‎های دانش‎آموزی به حداقل 400 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

کفاش افزود: 94، سال همدلی و همزبانی دولت و ملت است و این محور اساسی فعالیت‎های امور تربیتی را برای مثبت‎اندیشی، دوری از افراطی‎گری و خشونت، تربیت اعتدالی و بحث منافع ملی و ترجیح آن بر منافع فردی تشکیل خواهد داد.

وی با بیان اینکه در برنامه‎های پرورشی با این نگاه تجدیدنظر خواهیم کرد، ادامه داد: در سال 94، 600 مرکز دارالقرآن در سراسر کشور که در سال 93 ساخته شده‎اند تجهیز خواهند شد.

کفاش اضافه کرد: همچنین اردوی مربیان پیشتاز و فرزانه که 3000 نفر هستند را در تابستان امسال با حضور مسئولین ارشد کشوری برگزار خواهیم کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه آموزش در سال 94 با محوریت فعالیت‎های امور تربیتی در بخش‎های مختلف خواهد بود، یادآور شد: همچنین امسال تجهیز 2000 کانون فرهنگی و اردوگاه را در دستورکار داریم.

وی بیان کرد: سند تربیت رسمی جمهوری اسلامی و سند جامع مشاوره تربیت تحصیلی در سال 94 به مرحله اجرا خواهد رسید.

کفاش در ادامه گفت: برای تجهیز کتابخانه‎های دانش‎آموزی تفاهم‎نامه‎ای میان وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی منعقد شده و قرار است آموزش و پرورش پنج میلیارد تومان و ارشاد نیز پنج میلیارد تومان برای توسعه کتابخانه آموزشگاهی در دوره ابتدایی با اولویت مناطق محروم و عشایری اختصاص دهند.

وی اضافه کرد: امید می‎رود بتوانیم در سال 94، کتابخانه‎های کلاسی ابتدایی را با این اعتبار و اعتباراتی که قرار است از سوی شهرداری‎ها تامین شود تکمیل کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: برنامه "یاد یار مهربان" در چند استان بزرگ و تهران انجام شده که در سال 94 با هماهنگی وزارت کشور سراسری خواهد شد و در هفته کتاب که آبان ماه جاری است با کمک استانداری‎ها و شهرداری‎ها در سایر استان‎ها اجرایی می‎شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در تهران سالانه 3.5 میلیارد تومان در قالب کتاب به مدارس اهدا می‎شود، یادآور شد: سایر مراکز استان‎ها را در این بخش توسعه خواهیم داد؛ سال گذشته 50 هزار نمایشگاه کتاب را در 50 هزار مدرسه برپا کردیم و در سال 94 این رقم بیشتر خواهد شد و از مهر ماه 94 این مهم کلید می‎خورد.

کفاش بیان کرد: ایجاد نمایشگاه دائمی کتاب را در مدارس خواهیم داشت و مدارسی که آمادگی داشته باشند، موسسه منادی تربیت نمایشگاه‎های کتاب و ثابت ایجاد خواهد کرد تا کتاب برای دانش‎آموزان و معلمان به طور ثابت عرضه شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مطالعات ایجاد شبکه اجتماعی دانش‎آموزی در سال 93 انجام شده که در سال 94 این مهم افتتاح می‎شود، گفت: این شبکه در گام اول نزدیک به یک میلیون دانش‎آموز را که دارای مقام ممتاز کشوری در رشته‎های مختلف هستند با تشکل‎های دانش‎آموزی پیوند می‎دهد و این مهم امسال قبل از شروع سال تحصیلی جدید و تابستان انجام می‎شود.

کفاش اظهار کرد: برای ورود به این شبکه دانش‎آموزان با کد ملی وارد سیستم و فضایی می‎شوند که خودشان کارها و برنامه‎ها را معرفی و از تجربیات سایر دانش‎آموزان ممتاز استفاده کنند.

وی یادآور شد: امسال با همت مجلس 30 میلیارد تومان در بخش تملک به اعتبارات پرورشی وزارت آموزش و پرورش اضافه شد و این در حالیست که سال گذشته اعتبارات جاری پرورشی و فرهنگی وزرات 40 میلیارد تومان بوده است و همچنین سال گذشته کمیسیون آموزش عمومی قرآن 10 میلیارد تومان و مجلس نیز 10 میلیارد تومان برای تامین تجهیزات به این معاونت کمک کردند.

کفاش اذعان کرد: امسال اعتبارات حوزه فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش دو برابر می‎شود.

وی با بیان اینکه برای ساخت کانون‎ها و اردوگاه‎های دانش‎آموزی به حداقل 400 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است بیان کرد: به هر میزان که اعتبار به ما بدهند کانون‎ها و اردوگاه‎ها را خواهیم ساخت.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: در دولت تدبیر و امید 100 پژوهش‎سرای دانش‎آموزی ساخته شد که قرار است معاونت فرهنگی و پرورشی همه کتابخانه‎های این پژوهش‎سراها را تجهیز کند.

وی خاطرنشان کرد: 4 میلیارد تومان اعتبار برای حق‎الزحمه مربیان پیشتاز فرزانه تخصیص داده شده است.

۹۴/۰۲/۱۴
مدیر دوم ........

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی