---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۴۸ ب.ظ

۱

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیرآموزش‌وپرورش گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور امسال برای استخدام پنج هزار معلم مجوزهای لازم را صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سید محمد بطحایی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه بیشتر بودجه آموزش و پرورش در پرداخت حقوق فرهنگیان هزینه می‌شود اظهار داشت: 99 درصد بودجه آموزش‌وپرورش در کشور در پرداخت حقوق کارکنان آموزش و پرورش هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته تنها 94 درصد از بودجه وزارت آموزش‌وپرورش به پرداخت حقوق کارکنان تخصیص می‌یافت گفت: 99 درصد بودجه آموزش‌وپرورش در کشور در پرداخت حقوق هزینه می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش‌وپرورش از افزایش بودجه وزارت آموزش و پرورش خبرداد و تصریح کرد: با افزایش بودجه وزارت آموزش و پرورش سهم 9.5 درصدی بودجه این وزارتخانه از بودجه کل کشور به بیش از 10 درصد افزایش یافت.

بطحایی با اشاره به اینکه امسال معوقات سال 93 فرهنگیان پرداخت می‌شود، بیان کرد: معوقات سال 93 فرهنگیان در فعالیت‌های مختلف و پاداش بازنشستگانی که در نیمه نخست سال 93 بازنشسته شده‌اند، به‌زودی پرداخت می‌شود.

وی از اجرای طرح ساماندهی نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش خبرداد و گفت: با اجرای این طرح نیروی جدید به‌کار گرفته نمی‌شود و از نیروهای موجود بهره‌وری بیشتر می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش‌وپرورش از صدور مجوز استخدام  پنج هزار معلم خبرداد و افزود: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور امسال برای استخدام پنج هزار معلم مجوزهای لازم را صادر کرده که این افراد از میان فارغ‌التحصیلان دوره‌های کارشناسی به بالای دانشگاه‌ها جذب می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این افراد پس از پذیرش در آزمون، به‌صورت پیمانی در وزارت آموزش‌وپرورش استخدام می‌شوند، گفت: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ‌شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ آ

نظرات  (۱)

سلام پس این استخدامی چی شد؟چرا برای ثبت نام اطلاع رسانی نمیکنن؟؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی