---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ب.ظ

۱

اهواز - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی منابع انسانی استانداری خوزستان گفت: کمبود نیروی انسانی در مجموعه استانداری ، سازمان های تابع آن و فرمانداری های تازه تاسیس مشهود است.


جمال عالمی نیسی شنبه شب در سومین نشست دولت پاسخگو و اصحاب رسانه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: راهبرد اصلی استان در جذب نیروها، بکارگیری افراد صد درصد بومی است و همه نیروهایی که استخدام می شوند بومی خوزستان خواهند بود.
وی افزود: در خارج از ساختار استانداری، سیاست گذاری های جذب نیرو در سازمان های دولتی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی است که با توجه به شاخص های موجود به سازمان ها مجوز می دهد هر سال به میزان نیاز خود نیرو بگیرند و این کار با اعلام عمومی، آزمون و گزینش صورت می گیرد.
عالمی نیسی گفت: در ارتباط با جذب نیروهای استانداری، نیروهایی که در دو مرحله آزمون پس از گزینش نهایی انتخاب شده اند به کار گرفته می شوند که همگی از بین نیروهای بومی است .تاکنون بخشی از این ها مشغول به کار شده اند و اشتغال بخش دیگر منوط به تامین اعتبار لازم است.
وی اظهار کرد: در چارچوب برنامه های استاندار خوزستان، آموزش کادر نیروی انسانی استانداری و فرمانداری ها و آینده نگری در ارتباط با نیروی انسانی در سطوح فرمانداری ها و بخشداری ها تاکنون سه دوره علمی برگزار شده تا آنچه به صورت تئوری می آموزند را در حین کار با مسائل عملی مطابقت دهند.
عالمی نیسی همچنین از اجرایی شدن برنامه دولت الکترونیک در استان خوزستان خبر داد و گفت: در این زمینه قدم های خوبی برداشته شده تا دسترسی مردم به مقام های استانداری آسان شود.
وی درباره جوان گرایی در واگذاری مسئولیت ها در مجموعه استانداری خوزستان هم اظهار کرد: باید جای خود را به جوانان داد و با کادرسازی انجام شده از این پس 90درصد نیروهای مسئول از بین جوانان خواهند بود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی منابع انسانی استانداری خوزستان در خصوص واگذاری مسئولیت فرمانداری ها به بانوان هم گفت: نسبت به این کار تمایل داریم اما هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.
عالمی نیسی در زمینه واگذاری 52اختیار جدید وزارتخانه ها به استان ها هم گفت: هرچه به سمت تمرکز زدایی حرکت کنیم و وزارتخانه ها به سازمان های تابع خود در استان ها تفویض اختیار کنند قدم خیری در حل مشکلات مردم خواهد بود.
خوزستان 27 شهرستان و 76 شهر دارد.
از بین فرمانداری های خوزستان، فرمانداری های شهرستان های کارون و حمیدیه تازه تاسیس هستند.
مسئولان و معاونان برخی دستگاههای اجرایی خوزستان در سومین نشست دولت پاسخگو و اصحاب رسانه ، به سوالات خبرنگاران رسانه های گروهی در میزگردهای خبری پاسخ گفتند.
۹۴/۰۷/۱۲
مدیر سوم

نظرات  (۱)

۱۳ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۴ اسفند خوزستان
باز هم تامین اعتبار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی