---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۰۵:۲۱ ب.ظ

۱

مهارت آموزی

خبرگزاری تسنیم: معاون آموزش و پژوهش فنی‌و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به سختی‌ها و دشواری‌های موجود در زندان، مربیان حق‌التدریس که مسئولیت مهارت‌آموزی در زندان‌ها را برعهده دارند، به استخدام رسمی درآیند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان، با هدف تقویت روحیه جهادی و خدمت به آسیب دیدگان اجتماعی در جلسه‌ای در اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان از تلاشگران عرصه مهارت آموزی در ندامتگاه مرکزی زاهدان تجلیل شد.

معاون آموزش و پژوهش اداره‌کل آموزش فنی وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان در این جلسه با قدردانی از تلاش‌های پرسنل مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای سیدالشهدا زاهدان که مسئولیت خطیر مهارت آموزی به آسیب دیدگان اجتماعی را برعهده دارند، اظهار داشت: برای موفقیت در کار و خدمت بیشتر به نیازمندان باید از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای خودداری کنیم.

محمد خلیقی با اشاره به سختی‌ها و دشواری‌های موجود در زندان، افزود: امیدواریم به زودی مربیان حق‌التدریس به استخدام رسمی درآیند.

رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای سیدالشهدا زاهدان هم در این جلسه، مهارت آموزی در زندان را بسیار دشوار و در عین حال باارزش عنوان کرد و گفت: با وجود شرایط خاص و محدودیت‌های فراوان در زندان، مربیان برای خدمت به آسیب دیدگان اجتماعی و کمک به بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

جامعی با تاکید بر استفاده از فناوری‌های جدید در زمینه ارتقای مهارت آموزی در زندان افزود: هدف ما آموزش حرفه‌هایی است که بازار کار داشته باشد و در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون 27 حرفه جدید آموزش داده‌ایم.

در پایان این مراسم با آموزش تصویری نحوه استفاده ازپورتال سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور، از تعدادی از مربیان تلاشگر عرصه مهارت آموزی در زندان زاهدان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

مرکز آموزش فنی وحرفه‌ای سیدالشهدا زاهدان دربخش‌های مختلف زندان مرکزی زاهدان و کانون اصلاح و تربیت، فعالیت آموزشی دارد و به زندانیان در حرفه‌های مختلف از جمله برق صنعتی و ساختمان، جوشکاری، کشاورزی، تاسیسات، قالیبافی، آرایشگری زنانه، کیف دوزی و غیره به صورت رایگان آموزش داده می‌شود.

نظرات  (۱)

۲۱ دی ۹۳ ، ۰۱:۳۷ مربی حق التدریس فنی و حرفه ای
والا تا الان که منتظریم یعنی از سال 91 منتظریم همش میگن این ماه نه ماه دیگه نه سال دیگه خدایا خسته شدیم از این همه بی مهری...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی