---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۴ ق.ظ

۰


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور آخرین وضعیت تبدیل وضعیت نیروهای قرارداری این سازمان را تشریح کرد و از کمبود 2 هزار پزشک در سازمان پزشکی قانونی کشور خبر داد.

 

مهدی فروزش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل، با اشاره به اینکه ناهمسانی حقوق پزشکان سازمان پزشکی قانونی با پزشکانی که در وزارت بهداشت و تامین اجتماعی هستند امری مسلمی است، افزود: با حکم کارگزینی که این بخش‌ها در اختیار داریم اگر مقایسه صورت گیرد دریافتی پزشکان دانشگاه علوم پزشکی و تامین اجتماعی سه تا چهار برابر بیشتر پزشکان پزشکی قانونی است.

وی اظهار داشت: این در حالی است که سختی کار و عوارض روحی و روانی که پزشکان سازمان پزشکی قانونی تحمل می‌کنند قابل مقایسه با سایر جایگاه‌های جامعه پزشکی نیست ولی این نابرابری وجود دارد.

فروزش با بیان اینکه پیگیری‌هایی که در مجلس و دولت صورت می‌گیرد تا این وضعیت بهبود یابد به نتیجه نرسیده است، گفت: با این وجود بازهم پیگیر این موضوع هستیم.

این مسئول در پاسخ به این سئوال که آخرین وضعیت تبدیل قراردادهای نیروهای پزشکی قانونی به چه صورتی است، بیان داشت: در حال حاضر تبدیل وضعیت نیروهای پزشکی قانونی فقط به افرادی تعلق می‌گیرد که در آزمون‌های ادواری سال‌های 81 و 83 و 84 شرکت کردند و در آزمون قبول شدند.

وی ادامه داد: در صورتی که پست‌های سازمانی این افراد متناسب با رشته‌ها موجود بود و اعتبار آن تامین شود به استخدام پیمانی و تبدیل وضعیت می‌شوند.

معاون سازمان پزشکی قانونی کشور با اعلام اینکه به این منظور نیازسنجی در استان‌ها انجام شده است، افزود: افرادی که در استان‌ها شامل این وضعیت شدند 53 نفر از 845 نفر نیروی قراردادی بودند.

وی اذعان کرد: با این وجود برای نیروهای قراردادی کارگری، هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

* کمبود 2 هزار پزشک در پزشکی قانونی کشور

معاون سازمان پزشکی قانونی کشور از کمبود 2 هزار پزشک در این سازمان خبر داد و با اشاره به کمبود نیروی انسانی در این سازمان یادآور شد: در حال حاضر در پست‌های سازمانی که در اختیار داریم، به عنوان نمونه در حوزه پزشکی 2 هزار و 700 پست پزشک وجود دارد که فقط 700 نفر در این بخش فعالیت می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پزشکی قانونی کشور اضافه کرد: به این ترتیب هر پزشک سازمان پزشک قانونی کار چهار پزشک را انجام می‌دهد که در کیفیت خدمات می‌تواند تاثیر بگذارد و ایجاد نارضایتی میان مردم نیز ایجاد کند.

این مسئول در پایان تصریح کرد: محدودیت موجود با محدودیت‌های قانونی که وجود دارد اجازه جذب نیرو را نمی‌دهند اما برای سازمان پزشکی قانونی به صورت مجزا در حال پیگیری است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی