---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶ ب.ظ

۰



معاون سازمان مدیریت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی استان تهران گفت: بر اساس قانون و ابلاغ دستورالعمل از مرکز تمامی استخدام ها در تهران با آزمون و نیازسنجی انجام شده و پارتی‌بازی نداریم.

نصرالله ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در دولت یازدهم مصوبه اصلاح نقشه نظام اداری ابلاغ شد گفت: بر اساس این ابلاغیه سازمان مدیریت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی استان تهران شکل گرفت تا این مهم را اجرایی کند. حالا قرار است این سازمان در حوزه چابک سازی، ساماندهی نیروی انسانی، اصلاح ساختار و تشکیلات، بهره ور کردن نظام اداری، هوشمند سازی نظام اداری، ارتقای سلامت اداری و آموزش ضمن خدمت با برنامه وارد شود.

وی با بیان اینکه تمامی این اقدامات بر اساس سیاست های کلی نظام از سوی مقام معظم رهبری است افزود: در حال حاضر سازمان در استان تهران در حال رصد تعداد نیروی انسانی و تکمیل فرم ۶ با بودجه است به نحوی که نیازهای استخدامی دستگاه ها را بر اساس برنامه پنجم به ازای هر سه نفر خروجی یک نفر گزینش احصا کرده و طی نامه ای به سازمان برنامه ریزی کشور درخواست برگزاری آزمون استخدامی کنیم.

معاون سازمان برنامه ریزی استان تهران گفت: بر اساس نقشه اصلاح نظام اداری، استخدام نیروها باید به روش طبیعی انجام شود. یعنی اینکه نیروهای مازاد دستگاه ها به روش طبیعی خارج شده تا تبدیل وضعیت می شوند. اما دولت نیروی انسانی را به صورت غیرطبیعی خارج نمی کند.

ابراهیمی گفت: بر اساس ماده ۴۴ قانون خدمات کشوری تمام ورود و گزینش نیروها به دستگاه ها و ادارات استان تهران با مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و نشر آگهی و آزمون انجام می شود.

وی در پاسخ به اینکه در دولت قبل گفته شده بود استخدام در تهران تا ۱۰ سال ممنوع است، گفت: این مصوبه بر اساس آیین نامه کلانشهرها بود که در قانون برنامه پنجم به شکل قانون درآمد. در این قانون آمده است که افرادی که در سایر شهرستانها به سایر شهرها و تهران منتقل شوند باید بر اساس فرایند بند الف مسیر را طی کنند. پس قانون بالاتر از مصوبه است.

ابراهیمی اظهار داشت: نحوه جذب نیروی انسانی در تهران اینگونه است که دستگاه های اجرایی نیاز خود را بر اساس قانون به سازمان مدیریت برنامه ریزی استان تهران اعلام کرده و بعد از ارزیابی فنی و تخصصی و ارسال نامه به مرکز با مجوز سازمان مدیریت کشور اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کنیم.

وی گفت: فعلا آزمونی در دستور کار نداریم. سوالات و موراد شکل گیری آزمون هم بر اساس دستورالعمل ابلاغی از مرکز انجام می شود و مطمئن باشید پارتی بازی نمی شود.

۹۴/۰۹/۰۴
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی