---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۰۲ ب.ظ

۱


زنجان ایرنا - معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: امسال چهار هزار و 876 نفر از مربیان حق التدریس این سازمان تبدیل وضعیت و استخدام می شوند.


رهام کیایی روز پنجشنبه گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: 16 هزار نفر برای شرکت در این آزمون شرکت کرده اند.

وی اظهار کرد: آزمون استخدامی مربیان حق التدریس این سازمان اول خرداد برگزار می شود.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: از مجموع چهارهزار و 876 سهمیه استخدام، تعداد 18 سهمیه برای استخدام مربیان حق التدریس ایثارگر واجد شرایط در نظر گرفته شده و چهارهزارو و858 سهمیه باقی مانده برای جذب در این سازمان باید در آزمون شرکت کنند.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سهمیه پیش بینی شده برای استان زنجان در این آزمون استخدامی را 180 نفر عنوان کرد.

کیایی بااشاره به برگزاری همزمان مرحله شهرستانی شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت طی امروز /پنجشنبه/ در سراسر کشور ادامه داد: این مسابقات به صورت سالانه در سراسر کشور برگزار و برگزیدگان آن برای حضور در مسابقات دوسالانه جهانی مهارت انتخاب می شوند.

وی ادامه داد: در این مرحله از مسابقات 35 هزار نفر شرکت کرده اند.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت تیر و مرحله کشوری آن اوایل شهریور برگزار خواهد شد.

وی آموزش مهارت منجر به اشتغال را رویکرد این سازمان برای امسال برشمرد.

رهام کیایی، معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور روز پنجشنبه از برگزاری مرحله شهرستانی شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در زنجان بازدید کرد.

نظرات  (۱)

خسته شدم دیگه
واقعا متاسفم براشون 
ما قبولیهای آزمون استانداری همینجوری موندیم هنوز گزینش هم نشدیم اینا میخوان نیروی بدون آزمون بگیرن و تبدیل وضعیت کنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی