---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۳۶ ق.ظ

۰


شیراز- ایرنا- معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: با تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی در استان ها، تمام وظایف برنامه ریزی، بودجه ریزی و امور استخدامی در استان ها به این سازمان ها واگذار می شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد باقر نوبخت شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس در شیراز افزود: طبق اصل 126 قانون اساسی، وظیفه مستقیم تمام این امور بر عهده رییس جمهوری است.

وی گفت: در قانون اساسی تصریح شده که رییس جمهور می تواند این اختیارات را به فرد دیگری واگذار کند که این فرد معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی است.

نوبخت ادامه داد: این معاونت که اینک سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور است، حق رییس جمهوری در برنامه ریزی، بودجه ریزی و امور استخدامی را به سازمان های استانی واگذار می کند.

او افزود: با این تفویض اختیارات به سازمان استانی، دیگر نیاز نیست که برای انجام کارهای کوچک از مرکز اجازه گرفته شود و خود استان ها می توانند در این خصوص فعالانه عمل کنند.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری تصریح کرد: هم اینک استان ها چنین اختیاراتی را ندارند و حتی اعتبارات استانداری هم در مرکز تصویب می شود در حالی که معتقدیم تنظیم اعتبارات استان در استانداری ها حداقل کاری است که خود استان ها باید انجام دهند.

نوبخت گفت: بنابراین اگر در حال حاضر نمی توان چنین عمل کرد به دلیل منع قانونی است که طبق اصل 126 وجود دارد.

وی تصریح کرد: با شکل گیری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ها آن ها می توانند امور برنامه ای و بودجه ریزی را انجام دهند.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری گفت: در بحث امور استخدامی هم وضع به همین شکل است و امروز استان ها برای کارهای استخدامی باید از مرکز اجازه بگیرند در حالی که با واگذاری اختیارات، استان ها بر اساس نیاز و بودجه ای که در اختیار دارند اقدام به استخدام نیرو می کنند.

نوبخت ادامه داد: در تدوین برنامه ششم نیز اعتقاد داریم که مدیران استانی واقع بینانه تر و صحیح تر می توانند نسبت به توسعه استان تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه این حق به مدیران استان ها واگذار می شود تا برنامه توسعه استان را خودشان بنویسید و نقشه راه توسعه را ترسیم کنند، افزود: با این روش برنامه ها بدون تغییر و یا با کمترین تغییر در مجموعه برنامه توسعه ملی گنجانده می شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری عصر چهارشنبه به منظور بررسی برخی طرح های عمرانی استان فارس وارد شیراز شد.

حضور در شورای برنامه ریزی و اشتغال فارس و حضور در جلسه مشترک با نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی از برنامه های نخستین روز سفر نوبخت به شیراز بود.

وی قرار است روز پنجشنبه از چندین طرح عمرانی در دست اجرا در استان فارس بازدید کند.ک/2

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی