---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۵۹ ق.ظ

۰



خرم آباد - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی سال جاری ۳۰۰ نفر را به صورت شرکتی از طریق آزمون جذب خواهد کرد که این آزمون در ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی دریک ظهر شنبه در جلسه ستاد مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان با اشاره به اینکه تعریف مشخصی برای حاشیه نشینی وجود ندارد، اظهار داشت: هر کدام از دستگاه های اجرایی تعریف خاصی از حاشیه نشینی دارند که این امر باعث متفاوت شدن خدمات رسانی به جمعیت هدف دستگاه ها شده است لذا باید در ابتدا یک تعریف واحد برای حاشیه نشینی در نظر گرفته شود.

وی به اقدامات انجام شده در حاشیه شهرها و در قالب طرح تحول نظام سلامت اشاره کرد و گفت: در این راستا از مهرماه سال گذشته روانشناسان بالینی کارشناس و کارشناسی ارشد در پایگاه های سلامت و مراکز سلامت واقع شده در حاشیه شهرها جذب شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از بکارگیری ۲۰ روانشناس بالینی مستقر در پایگاه های سلامت حاشیه شهرها طی سال گذشته خبر داد و افزود: برای سال جاری نیز ۵۵ روانشناس بالینی در این پایگاه های سلامت بکارگیری شده اند.

دریک با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۰ پایگاه سلامت به صورت استیجاری در مناطق حاشیه ای استان ایجاد شد، اضافه کرد: امسال نیز ایجاد ۵۵ پایگاه سلامت در مناطق حاشیه ای استان در دستورکار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته ۲۲۰ نفر تحت عنوان مراقبین سلامت و بصورت شرکتی در استان جذب شدند، افزود: این افراد شامل روانشناس بالینی، مشاور تغذیه، ماما و نیروهای پزشکی هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی سال جاری ۳۰۰ نفر را به صورت شرکتی از طریق آزمون جذب خواهد کرد که این آزمون در ۲۴ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

دریک با تاکید بر اینکه باید فعالیت های مربوط به حوزه سلامت را تقویت کرد، بیان داشت: باید از انتقال بین نسلی مصرف مواد پیشگیری کرد برای این منظور باید با مشارکت بخش خصوصی به سراغ خانواده های دارای مشکل در حوزه اعتیاد رفت تا از ابتلاء بقیه افراد خانواده به این معضل جلوگیری شود.

۹۵/۰۱/۲۹
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی