---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶ ق.ظ

۰



معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه پیگیر حل مشکل مربیان پیش دبستانی هستیم، گفت: با اجازه مجلس می توانیم صندلی خالی مدارس غیر انتفاعی را بخریم یا به بخش خصوصی اجاره دهیم.

حجت الاسلام مصطفی ناصری زنجانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نگاه مجلس به وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: مجلس نسبت به آموزش و پرورش رویکرد مثبت دارد.

وی افزود: آموزش و پرورش کار وسیعی دارد و جمع کردن وسعت کار مشکل است و ما به اندازه پرسنل برخی وزارت خانه ها مدیر اجرایی داریم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش اظهارکرد: مجلس شورای اسلامی به برخی از عملکردهای ما انتقاد داشت که یکی از آنها استخدام مربیان پیش دبستانی بود که به وزیر آموزش و پرورش کارت زرد دوم داده شد، ما در حال پیگیری حل مشکل استخدام مربیان پیش دبستانی هستیم تا از سازمان مدیریت مجوز دریافت کنیم.

ناصری درباره ممنوعیت واگذاری مدارس به بخش غیر دولتی تصریح کرد: ما مدارس را واگذار نکردیم بلکه در مقابل حق الزحمه ای که باید می دادیم مدارس را اجاره داده ایم.

وی افزود: لفظ واگذاری اشتباه است چرا که مدرسه ای واگذار نشده است بلکه از افرادی که در امر تعلیم و تربیت تخصص دارند کمک گرفته ایم و با آنان مشارکت داشته ایم.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی اجازه خرید خدمات آموزشی را به ما داده است هم می توانیم صندلی خالی مدارس غیر انتفاعی را بخریم و هم می توانیم به بخش خصوصی مدارس را اجاره دهیم و یا به جای اجاره پول حق الزحمه ها را پرداخت نماییم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی