---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۴:۴۷ ب.ظ

۰


تهران- ایرنا- معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: این بنیاد نیازمند یک بازمهندسی فرهنگی است و باید دارای پیوست فرهنگی باشد.


معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد میراث دار شهیدان و ایثارگرانی است که با اختیار و آگاهی و در راه آرمانهای پیامبر و ائمه جان خود را فدا کردند و در این راه مواهب مادی را در نظر نگرفتند؛ پس ما باید این فرهنگ والا را در جامعه ترویج دهیم.

حجت الاسلام «سید حسن موذنی» با تاکید بر آگاهی بخشی به جامعه توسط متولیان این فرهنگ گفت: بنیاد نیازمند یک بازمهندسی فرهنگی است، با توجه به اینکه انسجام محتوایی در تمام بخشهای بنیاد وجود ندارد باید این تاکید رهبر معظم انقلاب را که فرمودند هرکاری باید پیوست فرهنگی داشته باشد در این امور نیز مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: تهیه و تدوین اسناد افتخار، تولید فیلم های سینمایی فاخر و برگزاری و تولید کنگره های ملی تجلیل از ایثارگران از برنامه های بلند مدت پیگیری شده در این حوزه هستند.

وی برنامه های فرهنگی جامعه هدف بنیاد را تحول در سیاست گذاری و نظارت بر مدارس شاهد، ایجاد سایت های قرآنی، ایجاد نمایشگاههای دائمی فرهنگی، تقویت معتمدین معین، توسعه هیئت علمی، راه اندازی کاروانهای حج عمره برای مادران شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی مانند جام شهدا عنوان کرد.



** 46 درصد کارکنان بنیاد شهید ایثارگر هستند

معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: 46 درصد کارکنان این نهاد عضو جامعه ایثارگری هستند.

«سید منصور میرمرادی » در دومین روز از دومین همایش فصلی مدیران کل بنیادهای استانی و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور این مطلب را عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه میانگین سنی کارکنان بنیاد شهید در حال افزایش و در نتیجه سازمان در حال افزایش سن است، اضافه کرد: 44.5 درصد از کارکنان این نهاد دارای سابقه بیش از 23 سال هستند.

معاون بنیاد شهید به ارائه آمار کارکنان به تفکیک زن و مرد، تحصیلات کارکنان و آمار استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران در این نهاد پرداخت و گفت: از کل کارکنان بنیاد 46 درصد عضو جامعه ایثارگری هستند.



** هدف مرجع شدن در حوزه اخبار ایثار و شهادت است

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید گفت: هدف این مرکز، اطلاع رسانی صحیح بنیاد شهید و دستگاه ها و سازمانهای مرتبط با ایثار و شهادت در داخل و خارج کشور، مرجع شدن در امر اطلاع رسانی در حوزه ایثار و شهادت و اقناع افکار عمومی و پرهیز از بحران اطلاع رسانی در این حوزه است.

«محمد اسفندیاری» تأکید کرد: سعی داریم در دولت یازدهم این اهداف را محقق کنیم، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید در سال جاری موفق به دریافت حکم بحران زدایی شده است.

وی با اشاره به گسترده بودن فعالیت های فرهنگی، هنری و اطلاع رسانی در بنیاد شهید گفت: درصدد هستیم تا با همکاری معاونت فرهنگی و امور اجتماعی در این زمینه تمرکز لازم را ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه رسانه ها افکار عمومی را مهندسی می کنند، گفت: سرعت، دقت، کیفیت و صداقت باید در الزامات رسانه ها باشد که امروزه با پیشی گرفتن سرعت، صداقت در برخی از رسانه ها دور مانده است.

وی اظهار داشت: در حوزه ارتباطات واقعیت های حقیقی توسط رسانه ها به واقعیت های مجازی تبدیل می شوند که هنر روابط عمومی باید این باشد که با تجزیه و تحلیل روندها و مشورت دادن به رهبران سازمانی که از وظایف عمومی است، از این اقدام پیشگیری کند.

اسفندیاری عملکرد مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد در سال جاری را تشریح کرد و گفت: برگزاری نشست روزهای سه شنبه با حضور مدیران بنیاد و خبرنگاران رسانه ها که تاکنون 13 جلسه از آن تشکیل شده تأثیر بسزایی در بیان مشکلات و نظرات جامعه هدف به مسئولان بنیاد داشته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی