---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۱۸ ق.ظ

۱

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استاندار گلستان گفت: 37 درصد پستهای گلستان بلاتصدی است.

 


به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عباس نیاوند امشب در جمع مدیران دستگاههای اجرایی استان گلستان اظهار کرد: 37 درصد پستهای استان بلاتصدی است و بانک اطلاعاتی در تمامی دستگاههای اجرایی باید بر اساس خدمتهای تعیین شده تکمیل و بهروزرسانی شود.

وی تشکیل کمیتههای تخصصی در شورای راهبردی توسعه مدیریت را ضروری خواند و تصریح کرد: اطلاعات تمامی نیروهای دستگاههای اجرایی باید در سامانه کارمند ایران ثبت شود.

بیش از 41 هزار نیرو در 64 دستگاه اجرایی مشمول بودجه دولتی هستند

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استاندار گلستان در خصوص وضعیت دستگاههای اجرایی استان در زمینه نیروی انسانی گفت: 41 هزار و 446 نیروی انسانی در 64 دستگاه اجرایی استان مشمول بودجه دولتی هستند که 60 درصد آنها را آقایان و 40 درصد را بانوان تشکیل میدهند که 39 درصد زیر لیسانس و 61 درصد دارای مدرک لیسانس و بالاتر هستند.

نیاوند با بیان اینکه استان در راستای کیفیت نیروی انسانی و مدارک تحصیلی با جایگاه مطلوب فاصله زیادی دارد، یادآور شد: 9 درصد کارمندان در 49 دستگاه اجرایی دارای مدرک دکترا هستند.

وی بیان داشت: بیش از 84 درصد نیروی انسانی در دستگاههای اداری استان رسمی و پیمانی و 16 درصد نیز کار معین، قراردادی و کارگری هستند که بر اساس قانون باید 10 درصد نیروی قراردادی داشته باشیم که در برخی دستگاهها کمتر از این رقم و در برخی ادارات بیشتر از 40 درصد نیروی قراردادی وجود دارد که این مسئله مغایر با قانون است.

مدارک تحصیلی افراد با نیاز دستگاههای اجرایی متناسب نیست

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه بر اساس قانون کاهش سالانه دو درصد از نیروی انسانی باید در دستور کار ادارات باشد، یادآور شد: به ازای هر سه بازنشسته باید یک نفر جذب در ادارات صورت بگیرد در حالی که حدود 7 هزار نیروی انسانی به ادارات گلستان افزوده شده است.

نیاوند با بیان اینکه مدارک تحصیلی و تخصصی افراد با نیاز دستگاههای اجرایی متناسب نیست، ابراز داشت: برخی دستگاههای اجرایی نیروی مازاد و برخی کمبود نیرو دارند لذا اگر اجازه جابجایی بین دستگاهی به ادارات داده شود یک گام به جلو برداشته خواهد شد.

وی افزود: برخی استخدامها با مجوزهای موردی بوده که مجلس آن را لغو کرده است و برای تامین نیاز جذب جدید باید مجوز گرفته شود.

به گفته این مقام مسئول؛ طبق قانون باید در طول برنامه 10 درصد از تعداد نیروی انسانی ادارات کم شود که این مهم محقق نشده است.

 

نظرات  (۱)

جناب آقای نیاوند

لطفاً تکلیف بخشنامه جدید معاونت توسعه مبنی بر تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دارای آزمون ادواری و کدش شناسه هستند را مشخص کنید؟

آیا تنها یک حرف بود یا نه واقعاً انجام میشه؟

بعدش هم کمی خودتان را جای ما بگذارید که بعد از 13 سال هنوز با استرس مشغول کار هستیم؟

و به میزهای که می آیند و می رن و به کسی وفا نکرده فکر نکیند تنها رضای خدا و رضای خلق خدا مد نظرتان باشه؟

با تشکر

قراردادی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی