---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴ ب.ظ

۰

مجید محنایی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برابر قانون باید سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران در تمام استخدام‌ها و به کارگیری‌های اداری در استان لحاظ شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مجید محنایی عصر امروز در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سهمیه ایثارگران استخدام‌های شرکتی و قراردادی را نیز شامل می‌شود، اظهار داشت: مدیران ادارات برای تمام استخدام‌ها و جذب نیروها فراخوان بزنند تا شائبه‌های ایجاد شده در این زمینه برطرف شود.

وی افزود: در استخدام‌های شرکتی نیز باید در فراخوان مناقصه قید شود که پیمانکار موظف است که 25 درصد از نیروها را با همکاری بنیاد شهید به ایثارگران اختصاص دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طبق ماده 51 قانون ارائه خدمات به ایثارگران به جانبازان بالای 25 درصد و خانواده شهدا و آزادگان باید 25 درصد حداقل حقوق‌ها به عنوان فوق‌العاده ایثارگری پرداخت شود، بیان کرد: برخی از دستگاه‌های دولتی کهگیلویه و بویراحمد این فوق‌العاده را پرداخت کرده و برخی دیگر این پرداخت را نداشته‌اند که به عنوان مصوبه این جلسه مقرر شد تمام دستگاه‌های استان آن را پرداخت نمایند.

محنایی از دفتر برنامه و بودجه استانداری خواست که نسبت به تامین اعتبار این مبالغ اقدام و دستگاه‌ها نیز نسبت به پرداخت ماهانه این مبلغ اقدام نمایند، اظهار کرد: طبق ماده 49 قانون ارائه خدمات به ایثارگران، هدیه ازدواج دستگاه‌های دولتی برای جانبازان و فرزندان آنها، ایثارگران و خانواده شاهد دو برابر باشد.

وی تصریح کرد: برای این موضوع نیز در جلسه امروز برنامه‌ریزی شد که دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری و همچنین از محل صرفه‌جویی‌های دستگاه‌ها این هدیه ازدواج به صورت دو برابر به ایثارگران تعلق بگیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دستگاه‌ها در حال حاضر حدود 8 میلیون ریال بابت هدیه ازدواج می پردازند، خاطرنشان کرد: مطابق قانون این مبلغ برای ایثارگران باید دو برابر باشد.

محنایی با بیان اینکه در جلسه آینده شورا بحث استخدام ایثارگران و سهمیه آنها در استخدام‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد، افزود: در هرگونه به کارگیری نیرو اعم از حجمی، شرکتی، قرارداد کار معین، قرارداد کار محدود، رسمی و پیمانی باید سهمیه 25 درصدی ایثارگران لحاظ شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی