---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

پنجشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۱۰ ب.ظ

۰

بندرعباس- ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: پس از پیگیری های بسیار در دولت تدبیر و امید موانع جذب افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی سال 91 استان هرمزگان برطرف شد و در سال آینده این افراد جذب و در 23 دستگاه اجرایی استخدام می شوند.


به گزارش ایرنا، رضا برومند پنجشنبه افزود: یکی از آزمون ها در تاریخ26 خرداد 91 برای جذب 698 نفر در 23 دستگاه اجرایی برگزار شد که پنج هزار و 261 نفر در این آزمون شرکت کردند.

وی ادامه داد : در مجموع 127 نفر به هر دلیلی انصراف دادند یا شرایط احراز را نداشتند که 487 نفر به عنوان نفر پذیرفته شده نهایی اعلام شد اما دولت قبل اعلام کرد به دلیل تامین نشدن بودجه نمی تواند درحال حاضر این افراد را جذب و استخدام کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان اضافه کرد : در حالی که هنوز وضعیت آزمون سال 91 مشخص نشده بود و افراد پذیرفته شده بلاتکلیف مانده بودند آزمون دیگری در تاریخ 31 خرداد 91 برگزار شد.

برومند ابراز داشت: آزمون 92 برای جذب 645 نفر در 17 دستگاه برگزار شد که در این آزمون نیز هشت هزار و 230 نفر شرکت کردند اما تا کنون حتی نتایج آن اعلام نشده است.

وی یادآور شد : با استقرار دولت تدبیر و امید تعیین تکلیف وضعیت آزمون های استخدامی 91 و 92 در دستور کار قرار گرفت تا در مجموع با احتساب ریزش های صورت گرفته یک هزار و 270 نفر جذب ادارات شوند.

این مقام مسئول ابراز داشت: مستندات آزمون استخدامی 91 را برای معاونت راهبردی رئیس جمهور ارسال کردیم و به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده امور مربوط جذب و گزینش افراد را تکمیل کنند تا بلاخره پس از پیگیری ها مقرر شد بودجه لازم برای افراد پذیرفته شده در آزمون سال 91 در سال 94 تامین شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان تصریح کرد: در خصوص آزمون استخدامی برگزار شده در سال 92نیز متاسفانه دستگاه های سهمیه دار در جذب افراد، هزینه مجری برگزارکننده آزمون را پرداخت نکرده بودند که با پیگیری های صورت گرفته این کار انجام و هزینه برگزاری به حساب اداره کل فنی حرفه ای استان به عنوان مجری واریز شد.

برومند با اشاره به مشخص شدن نتایج آزمون سال 92 بعد از گذشت قریب به یک سال و نیم از برگزار آزمون در هفته آینده ، افزود: امیدواریم پس از مشخص شدن نتایج در هفته آینده و اعلام آن به مرکز و همچنین پیگیری از طریق معاونت راهبردی و سرمایه انسانی رییس جمهور بتوانیم مجوزهای لازم برای استخدام افراد پذیرفته شده در آزمون 92 را نیز اخذ کنیم و در سال آینده شاهد بکارگیری پذیرفته شدگان هر دو آزمون باشیم.

وی یاد آور شد: برای این مرحله مقرر کردیم که نتایج سه برابر ظرفیت اعلام شود تا اگر شخصی در آزمون قبلی قبلا پذیرفته شده بود و یا در این مدت جذب شغل دیگری شده و یا به هر دلیلی حاضر به خدمت در یک منطقه خاص نشد، از دو نفر ذخیره استفاده شود و جذب حداکثری افراد را در این مراحل داشته باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی