---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

يكشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۱۴ ب.ظ

۰

 استخدام

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی گفت: تامین اعتبار برای به‌کارگیری و جذب دو هزار نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی این استان در لایحه بودجه ۹۴ داده‌شده است.

محمود دلپسند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: هم‌اکنون 42 درصد از پست‌های دستگاه‌های اجرایی معادل سه هزار نفر خالی است که در صورت کسب موافقت برای به‌کارگیری و استخدام دو هزار نفر پیشنهادشده، بخشی از نیازهای استان در این حوزه برطرف می‌شود.

دلپسند بابیان اینکه دولت اعتبار خوبی برای استخدامی‌ها در سال آتی در بودجه 94 دیده است تأکید کرد: البته در سال آتی، استخدام و به‌کارگیری نیروها در اختیار وزارتخانه‌ها قرارگرفته است و احقاق حقوق مردم باید توسط ادارات کل و از طریق وزارتخانه‌ها پیگیری شود.

وی افزود: مکاتباتی درباره اخذ مجوز و تامین اعتبار برای جذب دو هزار نفر نیرو در سال 94 انجام‌گرفته است اما تا زمانی که بودجه 94 به تصویب نرسد آمار دقیقی در این باره نمی‌توان اعلام کرد.

دلپسند توضیح داد: ادارات کل استان درخواست ارتقای پست‌ها و تعداد نیروهای موردنیاز خود را به وزارتخانه‌های متبوع ارسال کنند تا از طریق آن‌ها به معاونت توسعه و منابع انسانی ریاست جمهوری ارسال و درنهایت در چارچوب توافق حاصل‌شده با این معاونت، مجوزهای لازم برای افزایش پست‌ها و استخدام جدید نیروی انسانی اخذ شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی افزود: امید می‌رود چانه‌زنی‌های مدیران و نیز نمایندگان چاشنی این پیگیری‌ها شود تا بتوان آنچه در جذب نیروی انسانی به‌عنوان سهم استان مصوب می‌شود اجرایی و محقق شود.

وی افزود: البته استانداری و این معاونت نحوه اجرای شدن و نیز پیگیری‌ها را رصد می‌کند اما مدیران باید در پیگیری‌ها از ناحیه وزارتخانه‌ها، به‌گونه‌ای تلاش کنند در توزیع استخدامی‌ها بتوانیم به استان‌های همجوار برسیم.

3200 پست ایجاد نشده است

معاون توسعه و پشتیبانی نیروی انسانی استاندار خراسان شمالی گفت: هنوز سه هزار و 200 پست در دستگاه‌های اجرایی استان ایجاد نشده است.

وی توضیح داد: البته این عقب‌ماندگی ادارات دولتی خراسان شمالی از استان‌هایی است که بهترین وضعیت را در نیروی انسانی دارند.

دلپسند خاطرنشان کرد: هنوز سه هزار پست در دستگاه‌های اجرایی استان نیز خالی و بلا تصدی است.

مصوبات جذب نیروی انسانی اجرایی شده است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی گفت: تمامی مصوبات مربوط به استخدام و جذب نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی استان از ابتدای تشکیل استان تاکنون اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای تشکیل استان، پنج هزار و 300 نفر در دستگاه‌های اجرایی استان جذب و به کار گرفته شده‌اند.

دلپسند توضیح داد: به‌کارگیری و جذب آن دسته از نیروی انسانی که باید از محل استانی تأمین اعتبار می‌شد انجام‌شده است اما هنوز اعتبار لازم برای به‌کارگیری 20 نفر در بنیاد شهید تامین نشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: اعتبار استخدام این تعداد نیرو باید از منابع ملی تامین شود.

وی درباره طرح مهر آفرین در دولت گذشته گفت: سهم خراسان شمالی در اجرای طرح مهر آفرین که توسط دولت قبل در دستور کار قرار گرفت، به‌کارگیری یک هزار و 500 نفر بود اما این طرح حتی به مرحله آگهی هم نرسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان شمالی توضیح داد: به دنبال ایراد مجلس به این طرح، مهر آفرین در تمام استان‌ها متوقف شد و از این قبل، در کشور کسی وارد سیستم اداری نشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی