---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۳ ب.ظ

۰


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان گفت: در حال استخدام و جذب ۹۶ آتش‌نشان هستیم.

به گزارش ایلنا، به مناسبت گرامی‌داشت مقام آتش‌نشانان گیلان، مراسمی باحضور معاون امور عمرانی استانداری، شهردار رشت و جمعی دیگر از مدیران در سالن اجتماعات اداره مرکزی سازمان آتش‌نشانی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سه نفر از مدیران آتش‌نشانی‌های شهرهای بزرگ و کوچک به نمایندگی از آتش‌نشانان گیلان دغدغه‌های این زحمت‌کشان عرصه آب و آتش را مطرح کردند.

در ادامه معاون امور عمرانی استانداری گیلان گفت: متانت شما آتش‌نشانان مثال‌زدنی‌ست زیرا با توجه به اینکه حقوق و مزایای شغلی‌تان اندک است در صحبت‌هایتان اشاره‌ای به این موضوع نکردید و مسائل کاری برایتان مهم‌تر بود که این ویژگی ستودنی‌ست.

حجت شعبانپور با اشاره به مشکلات آتش نشانان ادامه داد: در تلاش هستیم خودمان را در پنج یا ده سال آینده به استاندارهای جهانی آتش نشانی نزدیک کنیم.

 وی درباره با تجهیزات و نیروی انسانی آتش‌نشانی نیز اظهار کرد:  تجهیزاتی از اعتبارات ماده ۱۲ خریداری کرده‌ایم و در حال استخدام و جذب ۹۶ آتش‌نشان هستیم اما جوابگو نیست و تلاش خواهیم کرد در آینده به این مهم دست یابیم.

شعبانپور به این مسئله که کار دشوار آتش‌نشانان در کشور جزء مشاغل سخت و زیان‌آور مجسوب نشده است، افزود: تلاشمان را در این زمینه خواهیم کرد و اگر نیاز باشد برای پیگیری حقوق شما عزیزان در این زمینه ۱۳ نماینده مجلس گیلان را نیز با خود همراه می‌کنیم.

شهردار رشت نیز در این مراسم از آتش‌نشانان شهر باران به واسطه همت والایشان در رویارویی با حوادث علی‌رغم کمبود نیروی انسانی و تجهیزات تقدیر و تشکر کرد.

محمدعلی ثابت قدم با تاکید بر اهمیت توزیع و ایجاد ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی، از افتتاح و راه‌اندازی ایستگاه ۱۲ آتش‌نشانی در محله دیانتی تا پایان پاییز امسال خبر داد.

وی افزود: طی ماه‌های گذشته دو ایستگاه آتش‌نشانی را به بهره‌برداری  رسانده‌ایم و تلاش خواهیم کرد تا پایان سال ۹۵ تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی را به ۱۵ ایستگاه افزایش دهیم.

۹۴/۰۷/۰۸
مدیر سوم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی