---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۷:۰۶ ب.ظ

۴

خبرگزاری تسنیم: معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: ۲۴۰ نفر از افرادی که در مراحل مختلف گزینش استخدامی ادارات استان بوشهر مورد پذیرش قرار گرفته‌اند تا سه ماه آینده در ادارات ذیربط استخدام می‌شوند.

 

رضا عوض‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با بیان اینکه اعتبارات شرکت کنندگان در آزمون استخدامی 92-91 تامین شده اظهار داشت: با توجه به محدودیت مالی افرادی که در سال‌های 1391 و 1392 برای استخدام در ادارات مراحل گزینش آنها با موفقیت طی شده اکنون شماره مستخدمی دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در این دو سال 240 نفر مورد پذیرش قرار گرفته‌اند تصریح کرد: این افراد که در آزمون استخدامی شرکت کرده و فرایند استخدامی آنها انجام شده تا سه ماه آینده جذب ادارات ذیربط می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر با بیان اینکه این افراد شماره استخدامی گرفته‌اند گفت: با پیگیری‌های دولت، اعتبارات لازم برای جذب این دسته از افراد تامین شد که تا آخر خرداد ماه امسال ظرفیت جدیدی در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ایجاد می‌شود.

عوض‌پوربیان کرد: اعتبارات لازم برای جذب این افراد به سازمان‌های مربوطه ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 95 درصد اعتبارات مصوب استان در حوزه عمرانی پرداخت شده تصریح کرد:  پارسال یک‌هزار و 300 میلیارد تومان اعتبار عمرانی به استان بوشهر اختصاص یافت که تاکنون یک‌هزار و 100 میلیارد تومان آن برای اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی پرداخت شده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر اعتبارات سال 93 استان بوشهر را چهار برابر سال 92 دانست و گفت: در جریان سفر رئیس جمهور به بوشهر در دی ماه سال قبل یک‌هزار و 200 میلیارد تومان اعتبار به استان  اختصاص یافت که با تخصیص و پرداخت این اعتبارات تحول شگرفی در حوزه‌های مختلف استان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ ب

Bottom of Form

 

نظرات  (۴)

۲۹ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۲۷ بیصدا فریاد کن
بعضی از مسئولین واقعا از دروغ گفتن لذت می برند و نیش خند زدن به مردم و توهین به شعور جوانان شده کار هر روزه شون.
یارو میگه استخدام ها از این به بعد فقط براساس آزمونه!!!
خندیدم زرت بابا.... میخوای الان 10 نمونه از این استخدام های بی قانون رو که توی این دو سال فقط توی استان محل زندگیم انجام شده رو با مدرک رو کنم.
واقعا برا خودم متاسفم....
داستان سه ماه اینه که بی عرضه بودنمون براشون ثابت شدس
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۲۱:۰۷ ...و باز وعده های تکراری...
اخبار ۲۰:۳۰ امشب رو دیدین؟؟عسکری ازاد گفت تا اخر فصل بهار همه مشغول      به کار میشن!!! این امروز و فردا کردن عادتشون شده . ترک عادت هم سخته، وقتی معاون استاندار بوشهر میگه تا سه ماه دیگه یعنی تا اخر تیر و بعد هم تا اخر تابستان و... حالا حالاها سرکاریم!!! مسوولین محترم: المومن اذا وعد وفا،   دیگه خود دانید...
۲۹ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۰۳ بیچاره دل ما
دیگه داره خنده دار میشه سه ماه دیگه یعنی امسال استخدام نمیشید از ما گفتن از شما هم تو خونه منتظر موندن این سه ماه کردن ها قدیمی شده ها یه ابداعی ابتکاری حرکت جدیدی . بودجه که اومده کد هم که صادر میشه پس داستان سه ماه چیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی