---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ب.ظ

۰


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در واگذاری مدیریت‌ها و پست‌های بالاتر به بانوان، باید توجه جدی‌تری صورت گیرد.

خبرگزاری فارس: واگذاری پست‌های بالاتر به بانوان مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری اصفهان، حسین سیستانی در جمع بانوان کارمند استانداری ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زهرا(س) و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و روز زن اظهار کرد: امیدواریم تمام خدمتگزاران مردم بتوانند در راستای خدمت به جامعه، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسداری از خون شهدا، جانبازان و آزادگانی که برای حفظ استقلال و آزادی ایران اسلامی تلاش کردند، گام‌های مؤثری بردارند.

وی آغاز سال جدید با نام و یاد حضرت زهرا(س) را به فال نیک گرفت و افزود: امیدواریم بانوان با بهره‌گیری از شخصیت و منش این بانوی بزرگوار بتوانند بیش از پیش در شناخت خود و در راستای خدمت به مردم موفقیت‌های بیشتری کسب کنند و از شخصیت این بانوی بزرگوار الگو بگیرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه بانوان همپای آقایان به فعالیت‌های اجتماعی می‌پردازند و بخش قابل توجهی از امور توسط بانوان اداره می‌شود، ادامه داد: در واگذاری مدیریت‌ها و پست‌های بالاتر به بانوان، باید توجه جدی‌تری صورت گیرد.

وی بیان کرد: استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به عنوان مجموعه وزارت کشور به عنوان نهاد حاکمیتی در رأس سازمان‌ها، نقش منحصر به فردی ایفا می‌کنند، لذا باید وضعیت پرسنل آنها به گونه‌ای باشد که بتوانند این نقش را به خوبی ایفا کنند.

سیستانی افزود: با وجود تمام محدودیت‌ها و مشکلات عملکرد کارکنان و همکاران قابل قبول بوده است و باید به منظور فراهم شدن امکانات انگیزشی، رفاهی و تشویقی اقدامات لازم صورت گیرد و با دیدگاه‌های واقع‌بینانه‌تری به این موضوع پرداخته شود.

وی به جداسازی سازمان مدیریت اشاره و اظهار کرد: در سال 94 سازمان مدیریت عملا به صورت جدا اداره می‌شود و با معرفی مدیر این سازمان، نحوه جداسازی سازمان مدیریت بر اساس مصوبه شورای عالی اداری ابلاغ خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با اشاره به طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها گفت: دولت جدید دیدگاه متفاوتی دارد و تعطیلی پنجشنبه‌ها بنا به دلایلی برای عموم پرسنل توجیه شده و با توجه به کاهش آلودگی هوا، کاهش حجم سفرها و مدیریت بهتر خانواده تحقق این امر می‌تواند به عنوان یک موضوع مورد پیگیری واقع شود.

وی کوچک شدن سازمان‌ها را امری بدیهی و ضروری عنوان کرد و افزود: بسیاری از فعالیت‌های سازمان‌ها باید به بخش خصوصی واگذار شود که این امر با استخدام نیروی جدید در سازمان‌ها در تعارض است، اما برخی سازما‌ن‌ها ضرورتاً باید توسعه کمی و کیفی را توأمان داشته باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی