---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۵۶ ب.ظ

۴

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت خبرنگاران در جلسات شورای تحول اداری باید مطرح شود، گفت: در سال آینده یک‌هزار و 705 نفر قبول شده آزمون استخدامی به‌کارگیری خواهند شد.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین سیستانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت به‌کارگیری قبول شدگان آزمون استخدامی حدود سه سال پیش استانداری و استفاده از این ظرفیت جدید در بدنه استانداری اصفهان برای سال 94، اظهار کرد: یک‌هزار و 705 نفر سال 91 طی انجام فرایند آزمون استخدام در استان اصفهان پذیرفته شدند اما سال گذشته به دلیل نبودن اعتبار مشخص و معین این افراد جذب دولت نشدند.

وی با بیان اینکه دولت فعلی دیدگاه متفاوتی با دیدگاه دولت گذشته در به‌کارگیری نیرو دارد، افزود: استانداری طبق تعهد دولت الزاماً اقدام می‌کند و خوشبختانه برای سال 94 نیز تأمین اعتبار شده است و افراد قبول شده در آزمون سال 91 در دستگاه‌های مختلف دولتی به کارگیری می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان تصریح کرد: البته به طور متوسط با ریزش نیروها تمهیداتی در نظر گرفته می‌شود که نیروهای جدید نیز به کار گرفته شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه میزان از ظرفیت پست‌های استانداری خالی است، ادامه داد: از یک‌هزار و 200 پست استانداری 800 پست آن اشغال و یک سوم ظرفیت استانداری هم‌اکنون خالی است.

سیستانی در پاسخ به دیگر سؤال خبرنگاران در خصوص شایعات اخیر پست معاونت سیاسی امنیتی گفت: علاقه‌ای به فعالیت در حوزه سیاسی ندارم و تمامی حرف‌ها شایعات کذب است و این شایعات صرفاً شیطنت‌های سیاسی است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر به‌کارگیری ظرفیت خبرنگاران در روابط عمومی‌ها اظهار کرد: در صورتی که خبرنگاران از لحاظ تخصصی رشته مرتبط و تسلط لازم را داشته باشند، می‌توانند به عنوان گزینه مطرح لحاظ شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان ادامه داد: باید در انجمن فرهنگی روابط عمومی‌ها این ظرفیت مطرح و برای استفاده از توانمندی خبرنگاران جلساتی برگزار شود.

وی گفت: با توجه به اینکه حوزه آموزش و پژوهش زیر مجموعه مدیریت منابع انسانی است، لذا نشست‌هایی را باید برای مدیران روابط عمومی‌ها گذاشته و بر روی توانمندسازی و رفع مشکلات خبرنگاران تصمیم‌‌گیری شود.

سیستانی اضافه کرد: البته تأمین امنیت شغلی خبرنگاران نیاز به ابزار قانونی دارد اما از طریق این معاونت قابل پیگیری است.

وی گفت: لازم است کمیته چند نفره‌ای در راستای ارتقای اثرگذاری بخشی خبرنگاران تشکیل و نیز در بخش تحول اداری و سازمانی نیز آسیب‌شناسی جدی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان بیان کرد: استخدام دستگاه‌های اجرایی مشکلات خاص خود را دارد و این در حالی است که یک سازمان از یک طرف مجوز به‌ کارگیری نیرو ندارد و از طرفی برای جبران کار از نیروهای غیرمرتبط خود استفاده می‌کند که برخی از قصور در روابط عمومی‌ها مربوط به این بخش است.

 

نظرات  (۴)

شماره مستخدم از محل 25 درصد سهمیه ایثارگران یا درخواست شماره مستخدم از محل 5 درصد سهمیه سایر ایثارگران یا درخواست شماره مستخدم از محل 3 درصد سهمیه معلولین
مگه تعداد استخدامی استانداری اصفهان 1221 نفـــــــــــــــــــر نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبود؟؟؟
پـــــــــــــــــــس این 484 نفر دیگه از کا اومدند؟؟؟اگه ایثارگرانند که میشه 28.38% کل سهمیه....
۲۰ اسفند ۹۳ ، ۱۵:۰۶ پذیرفته شده
بچه ها گواهی پزشکی هم دارای تاریخ اعتبار هست؟ ما که سال پیش رفتیم گواهی سلامت گرفتیم امسال هم باید بریم؟ چون شنیدم سوئ پیشینه که باید تمدید شه چون تاریخش فکر کنم یک ماهس، اگه کسی اطلاعاتی داره لطفا جواب بده، ممنون میشم
خدایا فقط چند روز به پایان اسفند مونده   چی بگم عین خیالشون نیست هرکی ندونه انگار هفته قبل آزمون بوده نه سه سال قبل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی