---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴ ب.ظ

۰

farsibiz_Guild

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان قبول شدگان در آزمون استخدامی سال ۹۱ استان اصفهان در سال آینده جذب خواهند شد.

به گزارش اصفهان بیدار، حسین سیسستانی در هفدهمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان افزود: علاوه بر یک هزار و ۷۰۵ نفر قبول شدگان آزمون استخدامی ۴۰۰ نفر دیگر نیز درسال ۹۴ در دستگاههای دولتی استان بکار گرفته خواهند شد.

وی ادامه داد: مدیر به عنوان مهمترین عضو سیستم اداری ، نقشی اساسی در عملکرد سازمانی دارد ونیروی انسانی در سازمان ها به ویژه نقش مدیریت بسیار کلیدی و مهم است.

سیستانی با بیان اینکه بخش اعظم ارزیابی صورت گرفته در جشنواره شهید رجایی به صورت خود ارزیابی بوده است، افزود: هر چند این روش ممکن است اشکالاتی داشته باشد ولی مبنا بر رعایت امانت و صداقت دستگاهها و افراد است.

وی با اشاره به تاکیدات دولتها در سالهای اخیر بر بهره گیری از دولت الکترونیک، گفت: پیشرفت امروز جهان، سرعت، دقت و فرصت بیشتر برای خدمت رسانی، عزم دولت تدبیر و امید را برای تحقق دولت الکترونیک بیشتر کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان ادامه داد: بر همین اساس یک هشتم امتیازات دستگاههای اداری و اجرایی استان در جشنواره شهید رجایی به دولت الکترونیک اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه ۶۵ دستگاه در جشنواره شهید رجایی شرکت کردند، اظهار داشت: ارزیابی در سه سطح شرکت ها، بانک ها و دستگاههای دولتی وزارتخانه ای صورت گرفت که در بخش اول ۱۵ دستگاه، در بخش دوم ۳۱ دستگاه و در بخش سوم ۱۸دستگاه ارزیابی شدند.

سیستانی اضافه کرد: همچنین در رابطه بهره وری ۵۷ دستگاه پس از تعیین شاخص ها ارزیابی شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان افزود: ۶۰ درصد منابع انسانی دستگاههای مختلف استان رسمی، ۱۱ درصد پیمانی، ۱۴درصد قرارداد کارمعین و ۱۵درصد به شکل های مختلف دیگر مشغول به فعالیت هستند.

هفدهمین جشنواره شهید رجایی در استان اصفهان با معرفی ۲۱ دستگاه برتر اداری و اجرایی و ۳۵۱ کارمند به عنوان برگزیدگان خدمت سال ۱۳۹۲ به کار خود پایان داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی