---- اخبار استخدام در سطح کشور

----  اخبار استخدام در سطح کشور

سایتی برای درج آگهی های استخدامی در سطح کشور و پیگیری اخبار مرتبط با آن و با امکان تبادل نظر بینندگان
قوانین سایت :
هر گونه نظر که محتوای آن خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران وتوهین و اهانت به مقدسات و مقامات کشوری و همچنین توهین به همدیگر باشد حذف خواهد شد. خواهشا کاربران گرامی شئونات و خطوط قرمز را رعایت نمایید و همچنین ازین به بعد نظرات با تایید فقط چند بار در روز مدیران و بادقت بیشتر نمایش داده خواهد شد و نظراتی که از نظر ما خلاف قوانین سایت باشد تایید نخواهد شد .ان شاءالله زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران و ولایت مقام معظم رهبری به هدفمان نایل خواهیم آمد .
ما مسئول کامنت های نوشته شده نیستیم (( هرچند نوشته های توهین آمیز را حذف می کنیم))
- مدیران وبلاگ هیچگونه نقشی در پیگیری ها ندارند . هدف ما شروع بکار قبول شدگان عزیز در اسرع وقت ممکن است .
و چنانچه کامنتی از نظر ما مورد تایید ، موثق و مستند باشد در صفحه اصلی وبلاگ قرار داده می شود.لازم به ذکر است که نظراتی که درآنها آدرس ایمیل درج شده باشد تایید نخواهند شد .
- هرگونه بحث سیاسی، نادیده گرفتن قوانین کشور، توهین به مقدسات، شایعه پراکنی، آشفته کردن افکار عمومی و تبلیغ علیه منافع کشوری کاملا ممنوع میباشد.
- بی احترامی یا توهین به اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مسئولین و کاربران ممنوع است.

آرزوی موفقیت همه کاربران عزیز

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۲ ب.ظ

۰

معاون مدیریت منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: تا پایان امسال دستگاه‌های اجرایی می‌توانند نیروهای استخدام شده را جذب کنند تا از محل صرفه‌جویی منابع، حق و حقوق آنها پرداخت شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اقبال عباسی عصر امروز در جریان بازدید از روند نظام اداری شهرستان نیر اظهار کرد: اگر ادارات دولتی بتوانند از محل صرفه‌جویی منابع نیروهای استخدامی را جذب کنند‌، می‌توانند در این زمینه اقدام لازم را انجام دهند که اگر این کار تحقق پیدا نکند با پیش‌بینی که دولت در بودجه سال آینده می‌کند جذب استخدامی‌ها انجام شده و حق و حقوقشان از این محل پرداخت می‌شود.

وی یکی از اصلی‌ترین مشکل نظام اداری استان اردبیل را مشکلات مربوط به جذب نیروهای غیربومی و مشکل ترددی کارمندان و مدیران اعلام کرد و گفت: ما باید سیاستمان را به سمتی سوق دهیم تا استخدام نیروها از محل نیروهای بومی هر منطقه باشد تا شاهد تحمیل هزینه‌های رفت و آمد برای مدیران و کارکنان و آسیب‌های ناشی از تردد آنها به مناطق مختلف نباشیم.

معاون مدیریت منابع انسانی استاندار اردبیل افزود: ما در معاونت مدیریت منابع انسانی سعی کردیم تا با تشکیل گروه‌های کارشناسی که تعداد آنها نیز حدود 10 نفر است با سفر به شهرستان‌های مختلف وضعیت ادارات، نیروهای استخدامی و ابزار کار آنها را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم تا با بررسی کم و کیف خدمات‌رسانی‌ آنها به مراجعان و ارزیابی در این زمینه بتوانیم تصمیم‌گیری‌هایمان را انجام دهیم.

عباسی مشکل تردد کارکنان و مدیران را از شهرهای همجوار به مرکز استان به ویژه شهرهای نیر، نمین، سرعین،‌ کوثر، خلخال و مشگین‌شهر یادآور شد و تصریح کرد: این خود بر مشکلات و دامنه معضلات افزوده است.

وی در بازدید از شهرداری نیر بیان کرد: متأسفانه به دلیل شرایط منطقه‌ای برخی از شهرداری‌های استان درآمدهای خود را فقط به درآمد حاصل از خدمات و کمک‌های دولت محدود کرده‌اند.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: یک نوع درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری وجود دارد که فقط سه شهر کلان کشور از آن بهره‌مند هستند و بقیه شهرداری‌ها از این محور درآمدی نداشته و متکی به درآمد حاصل از کمک دولت هستند که این موضوع مشکلات مالی زیادی در شهرداری‌ها ایجاد کرده است.

وی با اشاره به درآمد کم شهرداری‌های استان به ویژه شهرداری نیر و کورائیم ادامه داد: شهرداری‌ها می‌توانند از 120 محل برای خود درآمدزایی کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون استاندار از شهرداران استان خواست در محورهای تعیین شده درآمد حاصل از خدمات، درآمد حاصل از سرمایه‌‌گذاری و درآمد حاصل از کمک دولت برای خدمات‌دهی بهتر به شهروندان تلاش کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی